Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting geplaatst, hoe krijg ik nu internet?

• August 3, 2021
  • 11 reacties
  • 195 keer bekeken

Kan ik ook een situatie-foto toevoegen zodat ik mijn vraag kan verduidelijken?

Beste antwoord door DennisA78

Met als vraag. Deze aansluiting is nu beschikbaar. Wat is nu de volgende stap naar een werkend internet?

Een abonnement afsluiten. Het modem of Experiabox die je dan ontvangt kun je vervolgens met bijgeleverde dsl kabel aansluiten op deze aansluiting. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 3, 2021

Hallo @Sjef van Oekel, wat is de vraag dan? Graag wat meer informatie.
Een plaatje/foto kan je toevoegen via het gemarkeerde symbool in de bovenbalk

Met als vraag. Deze aansluiting is nu beschikbaar. Wat is nu de volgende stap naar een werkend internet?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 3, 2021

Euhm... nou... de Experiabox of KPN Box hiermee verbinden denk ik? 🤔

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • August 3, 2021

Een abonnement afsluiten. Het modem of Experiabox die je dan ontvangt kun je vervolgens met bijgeleverde dsl kabel aansluiten op deze aansluiting. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 3, 2021

Aan de onderzijde waar de blauwe kabel naar binnen gaat zitten ook 2 poorten voor het aansluiten van een modem, vaak is de linker poort de poort waar het modem op aan gesloten moet worden

Bedankt!

probleem is dat deze aansluiting bij de voordeur/ straatkantzit en mijn woning zich op 3 hoog bevindt. 

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • August 3, 2021

Bedankt!

probleem is dat deze aansluiting bij de voordeur/ straatkantzit en mijn woning zich op 3 hoog bevindt. 

Dan moet er een kabel naar jouw verdieping. Betreft het een huurwoning? Dan zou ik de huurbaas vragen.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 3, 2021

Bedankt!

Modem moet wel beneden bij dit aansluitpunt worden geplaatst aangezien je anders signaalverlies hebt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 3, 2021

Reeds !

😂😂😂