Skip to main content

Kan ik ook een situatie-foto toevoegen zodat ik mijn vraag kan verduidelijken?

Hallo @Sjef van Oekel, wat is de vraag dan? Graag wat meer informatie.
Een plaatje/foto kan je toevoegen via het gemarkeerde symbool in de bovenbalk

 


 


Met als vraag. Deze aansluiting is nu beschikbaar. Wat is nu de volgende stap naar een werkend internet?


Euhm... nou... de Experiabox of KPN Box hiermee verbinden denk ik? 🤔


Met als vraag. Deze aansluiting is nu beschikbaar. Wat is nu de volgende stap naar een werkend internet?

Een abonnement afsluiten. Het modem of Experiabox die je dan ontvangt kun je vervolgens met bijgeleverde dsl kabel aansluiten op deze aansluiting. 


Aan de onderzijde waar de blauwe kabel naar binnen gaat zitten ook 2 poorten voor het aansluiten van een modem, vaak is de linker poort de poort waar het modem op aan gesloten moet worden


Bedankt!

probleem is dat deze aansluiting bij de voordeur/ straatkantzit en mijn woning zich op 3 hoog bevindt. 


Bedankt!

probleem is dat deze aansluiting bij de voordeur/ straatkantzit en mijn woning zich op 3 hoog bevindt. 

Dan moet er een kabel naar jouw verdieping. Betreft het een huurwoning? Dan zou ik de huurbaas vragen.


Bedankt!

probleem is dat deze aansluiting bij de voordeur/ straatkantzit en mijn woning zich op 3 hoog bevindt. 

Modem moet wel beneden bij dit aansluitpunt worden geplaatst aangezien je anders signaalverlies hebt.


Reeds !

 

 

 


😂😂😂