Skip to main content

Hallo,

Vorige week hebben ze het glasvezel aansluitpunt in de meterkast geplaatst terwijl dat in deze blok huizen alle andere aansluitpunten
achter in de kamer zitten, 15 meter verderop. Komen jullie het nog verder aansluiten of moeten we zelf de resterende 15 meter kabel
zien te leggen? Zoja, hoe sluiten we de internet kabel (van de modem) aan op het glasvezel aansluitpunt? Er zijn geen RJ45 connectors zichtbaar.

De laatste email van kpnnetwerk was vorige week donderdag 3 september waarin staat dat ze het abbonement al wilde omzetten naar glasvezel, 
maar het is allemaal nog niet eens aangsloten.

We hebben een internet en itv abbonement op (...) 

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Het kastje wat je nu ziet is niet het echte kastje. Dat wordt gemonteerd door de monteur.  Het kastje zal niet verplaatst gaan worden. 


Ok, bedankt, en wanneer gebeurdt dat? Ontvang ik daar bericht van?


U gaat daar vast bericht over krijgen binnenkort.


Duidelijk, heel hartelijk bedankt!


Hoi @CornelisBrouwers, welkom op het forum! Je zegt:

De laatste email van kpnnetwerk was vorige week donderdag 3 september waarin staat dat ze het abbonement al wilde omzetten naar glasvezel, 
maar het is allemaal nog niet eens aangsloten.

 

 Maar dat is wel de volgorde waarin het gedaan moet worden :)

Je hebt op dit moment een actief abonnement via een koperverbinding. Wij moeten hier opdracht geven om jouw aansluiting (en dus je abonnement) over te zetten naar glasvezel. Pas als wij dat doen komt er daadwerkelijk een actief signaal op de glasvezel, en wordt er (als het nodig is) een monteur gepland. Dit verandert verder inhoudelijk niets aan je abonnement, het verandert alleen de drager ervan. Ik kan dit voor je in gang zetten, laat maar even weten of dit akkoord is, en op welke dagen een eventueel monteursbezoek zou uitkomen. Hou er rekening mee dat eerst beschikbare datum waarschijnlijk wel een week of twee in de toekomst ligt. 


Hallo @Erik_, bedankt voor je bericht, en de welkom :)

Ok, zet het maar in gang. Alle dagen komt uit.

Er zal wellicht een monteur aan de pas moeten komen omdat nu alleen het glasvezel aansluitpunt is geplaatst zonder connectors. Dat wordt allemaal goed geregeld neem ik aan.

Nogmaals bedankt voor je bericht, ik wacht af op het volgende bericht en/of email. 


Top! Dan heb ik de omzetting naar glasvezel bij dezen ingevoerd en de monteur ingepland voor de eerst mogelijke datum en tijd. Dat is geworden 1 oktober, tussen 8:00 en 10:00. Je krijgt een bevestiging per mail van de wijziging én van de monteursafspraak.


Jullie allemaal heel hartelijk bedankt voor alle hulp. De bevestiging email kreeg ik net binnen. Ben er heel blij mee! :)