Skip to main content
Vraag

Aansluiting glasvezel nieuwbouw duurt lang

• January 29, 2025
  • 0 reacties
  • 43 keer bekeken

We hebben maandag 28 oktober 2024 onze verhuizing doorgegeven voor vrijdag 6 december 2024, in deze tijd is er niks gedaan en hebben we niks gehoord. We hebben hier zelf meerdere keren moeten bellen om de aansluiting te laten maken.

13 december 2024 hebben we een telefoontje gehad van een aannemer om een afspraak te maken voor 17 december 2024. Toen ze waren werd er gezegd dat het nog niet kon omdat er een centrale kast niet opgeleverd was. Wat wij raar vonden want onze buren hadden wel al glasvezel via jullie.

Na heel wat telefoontjes later hebben we via de aannemer op 14 januari nogmaals een afspraak kunnen maken voor vandaag tussen 8:00-12:00.

Vorige week was de aannemer onaangekondigd langs geweest, wij waren niet thuis en heeft het zwarte kastje bij onze buren afgegeven. Ik heb die avond het kastje aangesloten volgens het YouTube filmpje maar het connection lampje blijft knipperen, blijkbaar moet de aannemer dit terplekke afmelden. 

Maar nu is er niemand komen opdagen... Gebeld met de aannemer maar ik krijg alleen gelijk de voicemail. Vervolgens het onderstaande bericht gevolgd zodat we gelijk op de goeie afdeling zouden komen. Zeggen ze aan de telefoon dat ik de aannemer moet bellen op dit nummer: 088-0063744, maar dit is een nummer van KPN...

image.png

De facturen voor 1gbit/s blijven doorlopen van ons oude adres.

Wij vinden dit onacceptabel en zijn zeer ontevreden, zeker na zo'n lange tijd (bijna 2 maanden), talloze telefoontjes en thuis blijven voor niks. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.