Skip to main content

Hebben nieuwe glasvezelaansluiting. Wil de Experiabox aansluiten maar ik heb zie geen aansluiting voor de stekker in het glasvezelkastje. Kunnen jullie mij advies geven?

Dat ziet er zo uit zeker?

Als dat zo is: dit is nog niet klaar. Er moet nog een monteur komen om hierover heen nog een ander kastje te monteren. 

Heeft u nu gewoon een verbinding via DSL? 


er was nog helemaal geen internet in deze woning.

kastje zie foto

 


@Jernst KPN levert geen abonnementen via Delta Fiber. 

Glasvezel via Delta Fiber of KPN?

Ben je op zoek naar een snelle en stabiele internetverbinding? Grote kans dat KPN een abonnement voor je heeft. Vaak bieden we internet via glasvezel aan. Soms gaat de internetverbinding via het betrouwbare telefoonnetwerk van KPN.

KPN en Delta Fiber Nederland

Misschien heb je bericht gehad over de aanleg van glasvezel internet door Delta Fiber Nederland bv in jouw omgeving. KPN werkt niet samen met Delta Fiber Nederland. Lees verder om te zien wat je opties zijn.

 Overalglasvezel | Supersnel internet? Ga voor glasvezel! | DELTA Fiber Netwerk

 

Heb je een ISRA punt in de woning ? Daar kan KPN wel op leveren.

 


Heb inmiddels de klantenservice aan de lijn gehad en het klopt dat zij niet leveren op het netwerk van Delta Fiber. Erg jammer dat de KPN mij dit niet bij het afsluiten van het abonnement verteld heeft.  Mijn vertrouwen in KPN is hierdoor een stuk minder geworden.

Heb extra een glasvezelaansluiting laten aanleggen, terwijl dit achteraf niet bruikbaar is voor KPN.

Heb wel een KPN abonnement nodig omdat zij de enige provider zijn die ‘gesproken ondertiteling’ aanbieden.

Nu maar hopen dat het via het ISRA punt gaat werken.


Je zal de aansluiting van Delta Fiber wel moeten betalen vrees ik.


Wat zegt deze pagina over de snelheid op uw adres volgens deze site? 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl


Snelheid via ISRA 26 Mbits