Skip to main content

Goedenavond,

 

Hoe word de aansluiting gedaan? Word dat nog steeds via de telefoonaansluiting gedaan?  Of kan dat hopelijk al op een andere manier?

Hallo @AnnekeBT , als je thuis een glasvezelaansluiting hebt via glasvezel dus, anders een xDSL-aansluiting via de aloude koperlijn van KPN.

 


Hi @AnnekeBT. Welkom op het forum.

Als je een aanvraag indient bij ons en er is glasvezel beschikbaar, dan leveren we onze diensten over deze glasvezelverbinding. Als deze niet beschikbaar is, dan wordt het inderdaad via de koperverbinding opgeleverd. Als je in jouw profiel jouw postcode en huisnummer in vult, dan kan ik voor je nagaan wat er mogelijk is op jouw adres. Zou je me een seintje kunnen geven als je het profiel hebt bijgewerkt?


Goedemiddag Ron, 

Ik heb zojuist de gegevens veranderd.

Gaat om een verhuizing vanaf 6 maart en kpn gaat 23 maart in


Dank je wel voor het invullen van het profiel @AnnekeBT. Met de gegevens uit jouw profiel, ben ik op onderzoek gegaan en ik zie we op dit adres het signaal via een koperverbinding kunnen leveren. We hebben verschillende aansluitpunten die aanwezig kunnen zijn in de woning, waarop je de Experia Box kunt aansluiten. De maximaal haalbare snelheid op jouw adres is 84Mbit/s. Als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel.


Oke, en betekent dat, dat we dan een kabel moeten  trekken van box naar box? 


Het is inderdaad nodig om een kabel tussen het aansluitpunt en de Experia Box aan te leggen. Als je een nieuwe aanvraag hebt ingediend, dan krijg je een installatiepakket met handleiding, waarmee je de apparatuur aan kunt sluiten. Mocht je er niet uitkomen, dan kunnen we je hier verder bij helpen. Eventueel kan dit ook door ons te bellen op 0800-0402 (gratis). Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vragen zijn beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer