Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting KPN doorgeknipt door oude bewoner, hoe kan ik dit herstellen?

• November 14, 2023
  • 3 reacties
  • 339 keer bekeken

Wij zijn aan het klussen in onze nieuwe woning en er achter gekomen dat de kabel die in de meterkast binnenkomt kapot geknipt is door vorige eigenaar. Hoe kan ik dit herstellen?

Beste antwoord door DennisA78

Koper dus. Dan zou een foto wel fijn zijn. Een KPN monteur kan hem vaak wel weer afwerken met een moderne aansluiting (isra). Dat kun je aangeven als je 0800 0402 belt.

Als het niet lukt, bijvoorbeeld omdat er niet genoeg lengte meer is om mee te werken, en de kabel niet omhoog te trekken valt, dan zal die monteur VolkerWessel aansturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• November 14, 2023

Iets meer info zou welkom zijn. 
glas of koper? Foto?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2023

Zal ik moeten nakijken morgen maar het is de hoofdkabel die het huis binnenkomt. Voorheen de vaste telefoonlijn

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • November 14, 2023

Koper dus. Dan zou een foto wel fijn zijn. Een KPN monteur kan hem vaak wel weer afwerken met een moderne aansluiting (isra). Dat kun je aangeven als je 0800 0402 belt.

Als het niet lukt, bijvoorbeeld omdat er niet genoeg lengte meer is om mee te werken, en de kabel niet omhoog te trekken valt, dan zal die monteur VolkerWessel aansturen.

Â