Skip to main content
Beantwoord

aansluiting na blokkade

  • January 19, 2021
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Ik heb anderhalf uur geleden achterstand betaald via mijn kpn ,deze is nog steeds niet bijgewerkt en er staat nog steeds dat ik moet betalen..en heb ook nog steeds geen ontbangst

Beste antwoord door Henk2304

Tja, het verwerken van betalingen gebeurt in batches en kan dus ff duren. Jij heb om allerlei redenen (die me verder niets aangaan) ook niet betaald toen dat moest. Ik denk dat je nog ff geduld moet hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

  • Antwoord
  • January 19, 2021

Tja, het verwerken van betalingen gebeurt in batches en kan dus ff duren. Jij heb om allerlei redenen (die me verder niets aangaan) ook niet betaald toen dat moest. Ik denk dat je nog ff geduld moet hebben.