Skip to main content
Hallo,



Ik ben vanaf vandaag aangesloten op KPN Compleet. Echter krijg ik geen verbinding op mijn Experiabox v10. Nu is het zo dat tijdens het afsluiten van het abonnement ik er vanuit ben gegaan dat er glasvezel ligt, echter kom ik in de meter kast echter dat er een ISRA aansluiting zit. Dus alles met de DSL kabel aangesloten zoals het hoort.



Lampje op mijn Experiabox is rood, als ik naar internet ga via een kabel aangesloten op de box krijg ik een webpagina met “Uw aansluiting is momenteel niet actief in onze systemen’. Ingangsdatum was toch echt vandaag 09-08-2019.



Ik heb mijn vraag gesteld via KPN chat vanmiddag, zij gaven als antwoord dat de aansluiting elk moment actief kan worden. Echter is het inmiddels 22:00 in de avond en maak ik me enigszins zorgen of alles wel goed gaat; de verbinding is er namelijk nog steeds niet.
Dat klinkt niet best. Ga er maar vanuit dat het vandaag niks meer wordt. Je kan nog een keer de klantenservice bellen. Ze zijn dag en nacht bereikbaar. Hier reageert een medewerker doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Hallo @Hoogie10, welkom op het KPN forum. Ai, dat is niet een goed begin van je abonnement. Ik kijk graag even met je mee wat de status is van je aanvraag. Vul daarvoor je persoonlijke gegevens in op je forumprofiel. Geef je het hier aan als je dat hebt gedaan? 🙂
Ik heb reeds contact gehad met de klantenservice, het blijkt dat de aansluitdatum van mijn abonnement pas op 14-08 is, terwijl op de doos met apparatuur en in de bevestigings e-mail 09-08 staat. Best wel apart, er is ook vanuit de klantenservice niet echt een verklaring voor.



Is helaas niet veel aan te doen, ik zal nog een paar dagen geduld moeten hebben zonder tv en internet..
Dat is wel raar! En flink zuur zeg. Ben overigens wel erg benieuwd hoe het kan dat de gecommuniceerde aansluitdatum niet klopt. Om fouten in de toekomst te voorkomen. Als je wilt dat ik het uitzoek, vul dan je forumprofiel aan. Ik duik er dan in 🙂

Reageer