Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds gister avond geen wifi of bekabeld internet meer. Wel televisie overigens. Ik heb een v10 modem waar alle lampjes groen branden en die nog geen 3 weken oud is. Hij zend ook de goede wifi naam uit en daar kan ik mee verbinden met mijn wachtwoord. Echter krijg ik daarna de melding dat ik nog moet inloggen bij dat netwerk en als ik een website probeer te openen krijg ik de melding: uw aansluiting is momenteel niet bekend in de systemen. Neem contact op met de helpdesk van uw provider.



Nu heb ik kpn via oxxio en heb ik beide partijen aan de lijn gehad. Er komt vanmiddag een monteur maar als ik verschillende fora en threads heb gelezen is bij bijna niemand in 1 keer dit probleem opgelost en dat zou ik graag willen voorkomen.



Dus mijn vraag, zijn jullie hier bekend mee en kan die vanmiddag nog opgelost worden? Graag zsm reactie ik ben nog geen maand klant bij jullie en nu al gedonder.



Mvg,



Rik
Hallo @Rikdekorte , KPN kan in dezen helaas niets voor je betekenen daar je klant bent bij Oxxio en niet bij KPN.

Oxxio huurt slechts capaciteit in bij KPN.

Je zult je dus bij Oxxio moeten melden bij problemen en vragen.

Succes.
Hoi RIk, welkom. Wat vervelend dat je problemen ervaart. Helaas kan ik alleen maar het antwoord dat Jan geeft onderschrijven. Omdat je klant bent bij Oxxio sta je bij ons niet in de systemen. Je zit weliswaar op het KPN netwerk, maar Oxxio huurt dat via KPN Wholesale, wat weer iets anders is dan KPN de provider, waar dit forum van is. Oxxio is degene die jou moet helpen bij issues. En als dat in het netwerk blijkt te zitten, dan heeft Oxxio daarvoor een eigen ingang bij KPN Wholesale.