Skip to main content

aansluiting is al werkend sinds 27-12. apparatuur zou zijn kwijtgeraakt. 29-12 een medewerker gesproken, vertelde me dat een pakket die dag zou worden verzonden naar me. nog steeds niks binnen.

via bellen of de chat kom ik niks verder.

wanneer wordt het pakket nu eindelijk eens geleverd?

Hoi @jackspijkenisse 

Welkom op het forum van KPN.
 

Ik snap dat je graag een stuk duidelijkheid wilt omtrent het installatiepakket die op 29 december 2023 naar je opgestuurd zou zij, maar nog steeds niet hebt ontvangen via PostNL.

Een KPN moderator zou voor je kunnen kijken in het systeem, en jouw daar hopelijk de nodige informatie en status  over kunnen geven.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Bestel- of ordernummer (zet je in het veld persoonlijke opmerkingen)
  • Klantnummer (staat in één van de bevestigingsmails vanuit KPN)
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller zijn.


Hoi @jackspijkenisse, welkom op het forum! Voor het nasturen van een installatiepakket wordt vaak een aparte afdeling aangestuurd. Als dat op de 29e, een vrijdag, is gedaan, dan weet ik niet zeker of dit ook gelijk al verwerkt is. Kan zijn dat dit pas dinsdag is opgepakt (i.v.m. het weekend en Nieuwjaarsdag). Als het dan op dinsdag is verwerkt, wordt het meestal woensdag verzonden, en komt het donderdag binnen. Heb je het pakket inmiddels ontvangen, of in ieder geval een bevestiging met track & trace? 

Zo niet, dan ben je wel het snelste af als je toch even weer belt. De collega kan dan gelijk in het systeem alle notities checken. En als het toch mis is gegaan, het opnieuw aanvragen.


vandaag een lange tijd met kpn aan de telefoon gezeten. pakket is dus nooit verzonden. nu is er intern een mail gestuurd en ik zou rond woensdaqg volgende week gebeld worden om alles door te nemen. ik vroeg toen of ze niet gewoon aan de afspraak konden houden en het pakket opsturen maar nee ik moest eerst worden gebeld door een andere medewerker om mijn pakket door te nemen.

Sta op het punt om ziggo te bellen en daarheen te gaan. Voel me echt zwaar in de maling genomen door kpn!