Skip to main content
Contact gehad met de klantenservice. Ooit is de aansluiting zo gemaakt door een monteur van de KPN. Er heeft altijd een kast voor gestaan, dus geen probleem. We willen nu de indeling van de kamer veranderen. De aansluiting ligt dan open. Er is gegarandeerd dat het veilig is en mijn kinderen geen schok krijgen als ze perongeluk aan het draad komen. Mochten we de aansluiting willen verplaatsen kost het minimaal €50.- KPN komt ons niet tegemoet in de kosten.

Na vele jaren klant te zijn en we 3x mobiele telefonie , internet en tv afnemen van de KPN had ik het anders verwacht. Wat vinden jullie hiervan?







Tsja het verdient geen schoonheidsprijs. Blijkbaar is dat toendertijd geaccepteerd. En alles wat na het isra punt is komt voor rekening van de consument. Als ik een waterkraan wil laten verplaatsen moet er ook voor betaald worden. Dus ik vind het niet vreemd dat er een bedrag moet worden betaald. En dan vind ik € 50,00 zeer schappelijk.
Dit soort dingen rechtstreeks in de muur vastmaken is vaak best lastig.

Ik zet bij grote voorkeur alles op een dun plaatje multiplex (9mm oid) en dan dat op de muur of wand.

Simpel en doeltreffend.



En verder sluit ik me aan bij Joep.

Hallo @Verhoef788, welkom op het KPN forum. Ja, dat had ik ook niet zo open in het zicht willen hebben. Begrijpelijk dat je daar wat aan wilt doen.

Het lijkt wel alsof het ISRA-punt eerder (misschien door een vorige bewoner? )is weggewerkt, en daarbij (te) kort afgeknipt. Is het later door één van onze monteurs weer ‘hersteld’? Want een deskundige monteur van ons zou anders de moeite wel nemen de aansluiting netjes op te hangen. Hett voorkomt namelijk ook nog eventuele storingen, want een kast is er zo op of tegenaan gezet. Dat is niet persé heel bevordelijk voor je verbinding. 

Kan je de binnenkomende kabel iets uit de vloer trekken? Als dat niet moglijk is, wordt het voor de monteur best lastig om een nieuwe ISRA op de muur te bevestigen. 

 


Hallo @Verhoef778, ik zie dat je nog geen reactie hebt gegeven of een vraag hebt gesteld. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Of heb je voldoende informatie vanuit de KPN community ontvangen? :)


Ja ik wil mijn vraag /topic verwijderen.

hoe doe ik dat?


Niet.


Raar


Hay@Verhoef778, het topic wil ik wel voor je sluiten, geen probleem. Je kunt dat ook zelf doen door een antwoord te markeren als ‘beste antwoord’. We verwijderen geen topics. Tenzij daar een urgente reden voor is of als er iets wordt gepost dat tegen de huisregels ingaat. Dat is hier gelukkig niet het geval. Je stelt een oprechte vraag, een andere gebruiker kan hiermee ook geholpen zijn. Dat is de kracht van een forum. Vele deskundigen op een centrale plek die je kunt raadplegen. 

Mocht je nog eens een vraag hebben, stel ze hier dan gerust. We helpen je graag! :) 


Reageer