Skip to main content
Vraag

Aansluiting werkt niet, noodpakket nog niet ontvangen

• January 12, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik wil graag een klacht indienen 

Bij oa de persoon die me zogezegd geholpen heeft aan de telefoon,over een nieuwe aansluiting die nog niet gereed is,ze zouden een noodpakket sturen wat ook niet gebeurd is,ik heb voor 100 euro mb,s moeten bij kopen 

Omdat bij kpn steeds iets mis gaat ? 

Waar kan ik dat doen 

Een gedupeerde

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• January 12, 2025

Die medewerker aan de telefoon kan er waarschijnlijk ook niets aan doen dat je geen noodpakket krijgt. Andere mensen van een andere afdeling bepalen of je daar recht op hebt. En de voorwaarden zijn niet altijd zo duidelijk. Soms is het ook gewoon domweg: ze zijn op. We hebben geen noodpakket meer.

Ben je nieuwe klant? Net verhuist? Of is het iets anders?

Heb je een mobiel abonnement bij KPN? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2025

Hoi ik ben net verhuisd,en wat ze belangrijk moeten ook na komen,

Sturen ze een glasvezel kastje naar het oude adres, terwijl er duidelijk gecommuniceerd is naar het nieuwe adres,dus post nl heeft het weer terug gestuurd naar de kpn 

Nee heb geen kpn abbonement voor mijn telefoon,en heb ook alleen internet hebben niet eens tv,die heb ik van mezelf,

Moet ook mijn werk kunnen op mijn laptop,

Zo werkt het gewoon niet,niets iets beloven wat je niet kan waar maken,met we sturen een spoed koerier met een noodpakket en dan zit je de hele dag te wachten en er komt 

Niemand!! 

Nee ben niet blij 

Grt 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@monique09. Welkom op de community! Vervelend om te horen dat je tegen zulke problemen aanloopt. Dit zou uiteraard niet zo moeten zijn. In je eerste bericht spreek je over een nieuwe aansluiting die nog niet gereed is, terwijl je in je tweede bericht aangeeft dat er een glasvezelkastje naar het oude adres wordt verstuurd. Is dit een bestaande aansluiting die verhuist moet worden, of gaat het om een geheel nieuwe aansluiting?

Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten in je profiel? Dan kan ik voor je nakijken of er al een noodpakket is verstuurd.