Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb op 15 oktober een contract bij jullie aangesloten. Nu geeft mijn account aan dat het 2 maand duurt voordat ik aangesloten ben, dus 15 december. Dat betekent dat ik 2 maand lang geen internet heb, en dat kan gewoon niet. 

Dat er tijd tussen zit snap ik, maar ik wil graag internet hebben in max vier weken tijd. 

Wij forumleden kunnen je hier niet goed mee helpen. Dit zal een moderator moeten bekijken. 
Het is verstandig om alvast uw profiel in te vullen, dan kunnen ze direct zien waar u woont en kijken of deze aansluit datum kan worden bespoedigd.


Hoi @Rubeng99991, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Niet fijn als er zo veel tijd tussen zit en niet duidelijk is waarom dit zo is. En of het ook sneller kan. Dit kan ik voor je nakijken, maar dan heb ik wat gegevens nodig. Wil je jouw forumprofiel invullen met naam en adresgegevens, en klantnummer als je die weet. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug. 


Ik heb mijn profiel inmiddels bijgewerkt. Ik weet alleen niet mijn klant nummer


Ik heb mijn profiel inmiddels bijgewerkt. Ik weet alleen niet mijn klant nummer

Ja je hebt natuurlijk nog nooit een factuur gehad. :sweat_smile:


Top, dank je, @Rubeng99991. Je klantnummer heb ik zelf even toegevoegd aan je forumprofiel, dan weet je die ook alvast.

Ik zie hier inderdaad dat de aansluiting gepland staat voor 15 december, opgeschoven van de originele wensdatum van 29 oktober. De reden hiervoor is dat de opzegging van het abonnement van de vorige bewoner van het huis gepland staat voor 15 december. Ik ga kijken of ik kan (laten) forceren dat we al wel vast technisch de aansluiting over laten nemen door jouw abonnement. Dat het abonnement van de oude bewoner dan administratief nog wel doorloopt tot 15 december is geen probleem, dit staat los van het technische verhaal.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan kunnen we kijken naar alternatieve oplossingen. Ik kom er z.s.m. bij je op terug.

 


Even een tussentijdse update, @Rubeng99991. Het zit hem dus inderdaad vast op die nog lopende opzegging van de vorige bewoner. Kun je bevestigen dat jij al op dit adres woont, en de vorige bewoner is verhuisd? Wellicht dat we dan daardoor de boel wat kunnen versnellen. 


Dit is correct, ik woon al op het adres. Dus internet zou wel fijn zijn. 


Dank je, Ruben. 'k Ga m'n best doen, kom er zo snel mogelijk weer bij je op terug. Zal wel na het weekend worden, want we hebben hier wat aanvullende mensen bij nodig.


Super dankje, alvast fijn weekend!


Ja, gelukt, @Rubeng99991! De diensten van de vorige bewoner worden nu morgen (26-10) opgeheven. Tegelijkertijd hebben we ook alvast de melding ingeschoten voor de afdeling die jouw levering dan gaat versnellen. Van die melding krijg je per e-mail en sms een bevestiging. Wanneer jouw diensten dan precies actief worden durf ik op dit moment nog niet te zeggen. Maar met een beetje geluk is het deze week nog. Je krijgt daar ook verder bericht van, en ik hou hier vinger aan de pols.

 


Ik zie dat de geplande aansluitdatum voor je abonnement nu vervroegd is naar 2 november, @Rubeng99991. De back office heeft je gisteren geprobeerd te bellen hierover, maar dat is niet gelukt zie ik. Ze zullen het opnieuw proberen, dus als je telefoontjes krijgt van een onbekend of afgeschermd nummer, neem alsjeblieft op. 


Goedemiddag,

 

Nee hoor ik heb ze al gesproken gisteren. 


Oh, top, dat scheelt weer! Dan ga ik ervan uit dat het verder voorspoedig zal verlopen en je volgende week dinsdag diensten hebt :)


Oke ik ben nu het tweede probleem tegen gekomen. De glasvezel kastje wat hier hoort te zitten in de meterkast zit er nog niet. De vorige bewoners hebben dat nooit laten doen. Lijkt mij dat er nu dus een monteur moet komen. Van de regen in de drup op het moment :p


Hoeft niet per sé een probleem te zijn, @Rubeng99991. Glasvezelkastje bestaat uit twee delen. Volgens wat ik hier zou in jouw geval het basisdeel (de FTU) er moeten zijn. In dat geval plaatst onze monteur het tweede deel (de NT) en activeert vervolgens je diensten. 

Als er toch onverhoopt iets mis is met die FTU of die blijkt er toch niet te zijn, dan meldt de monteur dit terug richting de back office die dit al in behandeling had. Zij gaan dan zorgen dat KPN Netwerk dat alsnog komt plaatsen. Zorgt in dat geval wel voor enkele dagen vertraging, maar alsnog sneller dan de half december die het eerst was. 


Correct, de voorbereiding zit er al, moet alleen even het kastje geplaatst hebben en dan zou alles het moeten doen. We gaan het zien, vanmiddag komt de monteur. Zou mooi zijn als we vandaag weer internet hebben.


Ja, gelukt, @Rubeng99991! De diensten van de vorige bewoner worden nu morgen (26-10) opgeheven. Tegelijkertijd hebben we ook alvast de melding ingeschoten voor de afdeling die jouw levering dan gaat versnellen. Van die melding krijg je per e-mail en sms een bevestiging. Wanneer jouw diensten dan precies actief worden durf ik op dit moment nog niet te zeggen. Maar met een beetje geluk is het deze week nog. Je krijgt daar ook verder bericht van, en ik hou hier vinger aan de pols.

Ik zie dat de geplande aansluitdatum voor je abonnement nu vervroegd is naar 2 november, @Rubeng99991

 

Zoals ik hier zie is het gelukt gisteren, @Rubeng99991, en zou je nu werkende diensten moeten hebben. 


Correct, sorry voor de late reactie ben een aantal dagen ziek geweest. Gelukkig hadden we weer internet :)


Geen enkel probleem, @Rubeng99991, volkomen logisch dat je niet reageert als je ziek bent. Fijn dat je dan inderdaad weer internet had om je nog wat mee te kunnen vermaken :)