Skip to main content

Ik heb vandaag jullie kpn pakket gekregen maar mijn aansluitings datum is pas over 2 maanden zouden jullie dat naar deze week willen verplaatsen 

@Roy12bm091 Welkom bij KPN 🙂 Ook welkom hier, waar klanten elkaar vooral helpen. Wel kan een KPN moderator meekijken indien nodig. 
 

Ik vermoed dat jouw aansluitdatum pas over twee maanden is, omdat er ook een monteur is ingepland. Kan dat kloppen? Dat zou het meest logische zijn. 
 

Mocht je die willen verplaatsen, raad ik je aan online via MijnKPN te kijken of je deze monteursafspraak kan vervroegen. Ik had bijvoorbeeld dat de klantenservice niet eerder kon inplannen, maar ik wel zelf naar eerder kon wijzigen. Waarschijnlijk door uitval. (Indien er niks beschikbaar is, meerdere malen per dag even checken!)
 

Ik weet niet of dat nog steeds gebeurt, alleen in het pakket staat dat je makkelijk ook zelf aan kan sluiten. Dat zou ik niet doen. De monteur die bij jou komt, gaat hoogstwaarschijnlijk eerst in de wijkkast iets doen zodat de verbinding daadwerkelijk binnen komt. 

Stel je belt de klantenservice om je aansluitdatum te vervroegen, en de monteursafspraak te annuleren. (Dat je dus zelf gaat aansluiten) En het blijkt dat de monteur toch moet komen, ben je misschien nog langer van huis. Dat zou zonde zijn!

 

Uiteraard mag en kan het wel! Je kan dan het beste morgen de klantenservice bellen op 0800-0402.


Nee ik heb geen monteur besteld ik doe alles alleen 

 


Dan beste klantenservice maandag bellen om dit te vervroegen :)


Is de live chat ook open 


Nee die stuurt je ook telefonisch door/maakt een TBA


De KPN heeft al enkele jaren geen livechat meer @Roy12bm091 
Je kunt ook hier je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer invullen in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Vooruit plannen is makkelijker dan vervroegen, maar misschien vinden ze een gaatje voor je.


Ik heb het gedaan dus wat moet ik nu doen 

 


Ik heb het gedaan dus wat moet ik nu doen 

 

Wachten tot een KPNmedewerker reageerd, dat zal binnenkort met enkele dagen wel gebeuren.


Hoi @Roy12bm091. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik heb voor je gekeken of het mogelijk is om jouw aansluitdatum te vervroegen. Helaas is dit niet mogelijk. De nieuwe aansluiting is volgens ons systeem gepland op 13-02-2024. Ik zie dat je gisteren al contact hebt opgenomen met onze klantenservice met dezelfde vraag. Deze collega heeft noodpakket voor je aangevraagd. Zodra de achterliggende afdeling deze aanvraag goedkeurt wordt deze verzonden. Ik hoop dat je het de aankomende twee weken hiermee red. 


Goefenavond mijn aansluitdatum was 13 februari maar ik heb nog steeds geen bericht /verbinding

Ik zit nu zonder internet en tv ik word helemaal gek vooral met een kind die graag aan het gamen is

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Bel even de klantenservice op 0800-0402.
Die kunnen je veel beter helpen, hier op het forum kan dit moeilijk opgelost worden.


Heb je al gebeld met de klantenservice 0800-0402? Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 


Heb al meerdere keren de klantenservice gebeld 


Maar dit word wel een beetje vervelend


Heb al meerdere keren de klantenservice gebeld 

Wat zeggen die dan ?


Dat er een monteur moet komen maar. 2jaar geleden is het aangelegd


Dat er een monteur moet komen maar. 2jaar geleden is het aangelegd

En glasvezel aan te sluiten neem ik aan ? Plan die dan gewoon in, ze kunnen vaak vrij snel. 1 a 2 dagen al.


Geb ik ook gedaan de 26 komen ze 


Het verbinding komt niet goed mijn huis in 


Heb al meerdere keren de klantenservice gebeld 

Geb ik ook gedaan de 26 komen ze 

Hallo @Roy12bm091 ,

Ik begrijp dat de afspraak met de monteur inmiddels is geregeld via 0800-0402.

Je zou eventueel via 0800-0402 kunnen vragen om een noodpakket om de periode tot de 26-ste te overbruggen. 


Het verbinding komt niet goed mijn huis in 

Dat gaat vast wel goed komen @Roy12bm091