Skip to main content

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de KPN-desk om te vragen of men eveneens korting geeft zoals Pricewise dat ook doet, als ik mijn abonnement rechtstreeks bij KPN zou bestellen. Ik kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk was. Nadat in had neergelegd werd ik een minuut later zelf gebeld door dezelfde medewerker van KPN, met de mededeling dat hij vergeten was te melden dat ik de aansluitkosten van 25 euro terug zou krijgen als ik het abonnement telefonisch zou regelen. Ik heb toen meteen een abonnement afgesloten. De helpdeskmedewerker zette mij zelfs even in de wacht omdat hij een aantekening moest maken over onze afspraak m.b.t. het terugstorten (of verrekenen) van de aansluitkosten.

Ik heb echter een 1e factuur ontvangen waarop de aansluitkosten in rekening zijn gebracht.

Hoe krijg ik mijn aansluitkosten alsnog terug?

Vul je gegevens aan in het profiel en medewerkers reageren doorgaans in enkele dagen.


Dag Jeroen,

Gegevens had ik al ingevuld, dus ik hoop binnenkort een antwoord te ontvangen. Evengoed dank voor je reactie.

Eagle.


Heb je bewijs? Alleen als het in het systeem is vermeld kan het met terugwerkende kracht worden geregeld. Of je zult bewijs moeten overleggen. Lastige is dat ik nooit heb meegemaakt dat een KPN medewerker terugbelt na aanleiding van een gesprek over afsluiten abbo.


Hallo @Eagleintheair. Zie inderdaad een notitie van de medewerker waarbij jij jouw bestelling hebt gedaan. De medewerker heeft aangegeven dat de aansluitkosten inderdaad voor je vergoed mogen worden. Op de volgende factuur krijg je het bedrag dat in rekening is gebracht qua aansluitkosten gecrediteerd.


Beste Jeroen/moderator,

Waar ik al bang voor was is inderdaad gebeurd: ik kreeg een nieuwe factuur en de aansluitkosten zijn  daarin niet verrekend. Blijkbaar werken afdelingen langs elkaar heen.

Nu kan ik wel weer wachten op de belofte dat het bij de volgende factuur echt gaat gebeuren, maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Ik stel ik voor om het bedrag gewoon op mijn, bij KPN bekende, rekening te storten.


Excuses @Eagleintheair! Er is hier iets fout gegaan. Geld zal nu inderdaad rechtstreeks op jouw rekening worden gestort. We laten je niet nog een maand wachten.