Skip to main content
Beantwoord

Aansluitpunt glasvezel laten repareren

• January 25, 2026
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een monteur bij mij gehad voor het vervangen van het Glasvezelmodem ten behoeve van provider X. Hij had geconstateerd dat er iets ontbreekt en hij zei me dat dit de netbeheerder, KPN dus, komt repareren. Ik heb hierover een vraag. Kan KPN dit ook doen na half 6 want dan ben ik weer terug van mijn werk. Kunnen deze werkzaamheden voor woensdag geregeld worden want vanaf die datum sluit KPN mij helemaal af.

Beste antwoord door Marlon92

Dit forum is van KPN provider. Daar ben je geen klant van. Dus de KPN medewerkers op dit forum doen niets voor jou.

De belafspraak waar ​@huistijger naar verwijst naar de helpdesk van KPN provider. Daar geldt hetzelfde voor denk ik.

Je moet hiervoor bij je eigen provider zijn. Zij moeten dit voor je regelen. 

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 25, 2026

Hoi ​@Arnout_67 
Helaas kan het forum dit niet voor je regelen. Ik raad je dan ook aan om en bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Scroll de pagina naar beneden en daar kun je de aanvraag doen

• Antwoord
  • January 25, 2026

Dit forum is van KPN provider. Daar ben je geen klant van. Dus de KPN medewerkers op dit forum doen niets voor jou.

De belafspraak waar ​@huistijger naar verwijst naar de helpdesk van KPN provider. Daar geldt hetzelfde voor denk ik.

Je moet hiervoor bij je eigen provider zijn. Zij moeten dit voor je regelen. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 25, 2026

Hij had geconstateerd dat er iets ontbreekt en hij zei me dat dit de netbeheerder, KPN dus, komt repareren.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er iets ontbreekt, aangezien het KPN-glasvezelmodem tot nu toe werkt. Er mist hooguit een patchcover, maar die hoort je nieuwe provider zelf aan te schaffen.