Skip to main content

Goeiemorgen,

Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Ben al aardig heen en weer gestuurd en heb nog steeds gene internet en tv. Zo ziet mijn kastje er uit en in poort 1 ontbreekt de aansluiting voor de kabel lijkt mij? Kastje 2 hoeft niet ontgrendeld worden wordt mij verteld. Waar moet ik zijn? 

 

Je hebt nog een modem nodig met een glasvezel kabel die je dan in aansluiting 1 kunt pluggen. Maar dit lijkt me geen KPN glasvezel.

Wat voor abonnement heb je afgesloten bij KPN? Mogelijk is dat gewoon telefoonaansluiting, geen glasvezel.


Hallo @RoosW22,

Dit is een glasvezelkastje van Caiway. Hier levert KPN geen diensten over. Als het goed is moet in de woning nog een ander aansluitpunt zijn. Meestal in de meterkast.


Dus toch. Ook werd mij aangegeven dat ik geen glasvezelaansluiting heb.. :shrug_tone1:

Ik ga nog eens op zoek naar andere aansluitingen, lasdop aansluiting heb ik in ieder geval gevonden.

 

Bedankt!


Dus toch. Ook werd mij aangegeven dat ik geen glasvezelaansluiting heb.. :shrug_tone1:

Ik ga nog eens op zoek naar andere aansluitingen, lasdop aansluiting heb ik in ieder geval gevonden.

 

Bedankt!

Maar dat is mogelijk veel trager dan glasvezel. Weet u al de beschikbare snelheid via de telefoonlijn van KPN?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl


Voor de duidelijkheid: Jouw glasvezelaansluiting is hoogstwaarschijnlijk van een provider als Caiway. Als je dus TV, Internet etc. via glasvezel wilt hebben moet je dus een contract met die partij afsluiten, niet met KPN.

Voor KPN geldt dan dat zij in jouw huis geen glasvezelaansluiting hebben en dat je dus de telefoonaansluiting moet gebruiken.

 


@Nick83  Die linkt ligt er al een tijdje uit. Weet jij toevallig een nieuwe/andere, want is wel een handige site.


@Nick83  Die linkt ligt er al een tijdje uit. Weet jij toevallig een nieuwe/andere, want is wel een handige site.

Huh? Zie ik nu pas …

 


Hoi @HansaanZet de beschikbaarheid van deze deze link(s) lijkt een aflopende zaak.
Deze werkt (nog) wel  https://tele2-fpi-info.fourstack.nl maar geen garantie hoe lang nog…..


Je kunt op de homepage van KPN natuurlijk net doen alsof je een nieuw abonnement afsluit. Even de postcode en huisnummer invullen. Dan zie je wat leverbaar is.


Hoi, @Nick83 . W.b. Fourstack zie je PB :wink:

@RoosW22 

Gewoon het kabeltje v.a. de DSL aansluiting van de Experiabox ‘volgen’. Kom je m.i. bij je aansluiting uit. Ik vermoed zo maar ouderwetse varkenssnuit.


Bedankt allemaal! Ik ben er al weer een heel stuk verder mee:)