Skip to main content
Antwoord

Aanvraag abonnement internet annuleren

• November 20, 2025
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, ik wil graag mijn abonnement van internet thuis annuleren. Is dat mogelijk? Hij is nog niet aangesloten. 

Ik hoor het graag. 

Groetjes 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@LissaReymen, als je nog niet aangesloten bent moet je het nog kunnen annuleren. De 14 dagen bedenktijd gaan in op het moment van aansluiten.

Via de community hebben we hier geen mogelijkheden voor, dit kan telefonisch zoals jimny al noemt. Het makkelijkste kan dat via een terugbelafspraak op onze website.

Ik ben wel nieuwsgierig waarom je wilt annuleren, is dat iets waar wij invloed op hebben?

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 20, 2025

@LissaReymen je kunt het beste de klantenservice 0800-0402 bellen en inspreken dat je een medewerker wilt spreken

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Welkom op de community ​@LissaReymen, als je nog niet aangesloten bent moet je het nog kunnen annuleren. De 14 dagen bedenktijd gaan in op het moment van aansluiten.

Via de community hebben we hier geen mogelijkheden voor, dit kan telefonisch zoals jimny al noemt. Het makkelijkste kan dat via een terugbelafspraak op onze website.

Ik ben wel nieuwsgierig waarom je wilt annuleren, is dat iets waar wij invloed op hebben?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Hi, dan zal ik eens bellen! 

Het heeft niks met jullie te maken. Ik zit mobiel ook bij jullie. Dus tevreden ben ik sowieso. 

Groetjes

Jasper van KPN
Moderator

Dan ga ik er vanuit dat het telefonisch is gelukt. En als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag 🙂