Zelf heb ik dat ook laten doen tijdens de aansluiting van de glasvezel. Je kunt dit het beste overleggen met de monteurs die de glasvezel naar binnen brengen. Als je het vriendelijk vraagt en je zorgt voor koffie met koek, dan is er vaak wel wat mogelijk.
Nou volgens mij heb ik het er over dat ik mijn aansluiting glasvezel laat verplaatsen naar de meterkast.
En ik vanuit daar een UTP kabel wil hebben naar de oude koperkabelaansluiting omdat die overbodig is en toch niet meer gebruik waar ik een kabel kan pluggen kan naar de modem.
of die monteurs dat in een keer kunnen doen zo ik geen dubbele kosten krijg om internet in de woonkamer te hebben door ik alles nog verbonden heb met kabel.
En niet kabels door het huis heb liggen tot dat wel is gedaan😒
de glasvezel verplaatsen naar de meterkast is uiteraard geen probleem voor de aannemer, daar komen ze tenslotte ook voor.
die UTP kabel aanleggen gaan ze hoogstwaarschijnlijk niet kunnen, daar hebben ze simpelweg de materialen niet voor en worden zo ook niet voor betaald om dat te doen.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.