Skip to main content

Het snoertje van de adapter van mijn Experiabox is kapot zodat ik geen betrouwbare verbinding met internet heb. Graag ontvang ik een nieuwe.

 

Hartelijke groet,

Suzanne Beek

 

Culemborg

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Haal je adresgegevens weg en zet deze in je profiel neer. Allen jij en de moderator kunnen dat lezen.


Dag @SCB. Van harte welkom hier. Lastig dat het snoertje van je adapter kapot is. Ik heb een nieuwe adapter voor je aangevraagd via de logistieke afdeling. Ik verwacht dat je deze binnen enkele werkdagen in huis hebt. :slight_smile:


Hallo @SCB. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je de nieuwe adapter al in huis? Werkt alles weer naar behoren? 


Wel in huis maar zelfde probleem. Ligt misschien aan kastje van glasvezel etc. Toch weer plakband. Of kunnen jullie daar iets aan doen?


Wel in huis maar zelfde probleem. Ligt misschien aan kastje van glasvezel etc. Toch weer plakband. Of kunnen jullie daar iets aan doen?

Dag @SCB. Het is mij niet helemaal duidelijk wat voor problemen je precies ervaart en waar je op doelt met “toch weer plakband". Kun je dat toelichten? Wat is er precies loos met je internetverbinding? Ik zie aan deze kant wel wat verbrekingen van je verbinding terug. Ik ben benieuwd hoe de lampjes op het glasvezelkastje en je Experia Box branden en welke kleur de lampjes hebben als de verbinding wegvalt. Kun je dat laten weten? 


Reageer