Skip to main content

Inmiddels al een jaar ermee bezig. Hoofdprobleem is de steeds slechter functionerende wifi en ook wegvallen van internet dat meerdere keren per dag gebeurd. Dit is wat ik zelf al aan heb gedaan:

  • (hard) resetten/ aan en uitzetten: ben inmiddels de tel kwijt hoe vaak ik dit heb gedaan, helaas geen effect.
  • Via KPN wifi manager: twee versterkers gekregen, lijkt bedraad goed te werken, maar zowel wifi als bedraad geen stabiel internet (frequente van wegvallen van internet lijkt ook toe te nemen).
  • Bij Mediamarkt rondgekeken en advies om Powerline aan te schaffen. Dit resulteerde in veel onderbrekingen. Eerder hier op de forum gevraagd voor advies. Begreep dat met LED lampen, wifi en powerline niet goed samengaan. Alles weer afgehaald, maar netto wel meer problemen zonder Powerline.
  • Experiabox uit de meterkast gehaald, helaas geen verschil.
  • Mensen met kennis gevraagd en laten kijken, alles lijkt er op te wijzen dat de Experiabox steeds minder functioneerd. Had namelijk de jaren daarvoor ook nooit problemen ermee (zelfs zonder versterkers en randapparatuur). 

Weet iemand hoe ik de aanvraag doe voor het omruilen? M.i. is de Experiabox V8 gedateerd. Wordt hier na zo lange tijd een beetje wanhopig van. 

Alvast bedankt voor alle hulp. 

Doe de WiFi manager nu nog eens. Sinds een paar weken wil die nogal eens de Experiabox v8 omruilen voor een nieuwer model.


En heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Dat is in uw vorige topic ook al gevraagd, maar volgens mij heeft u daar toen geen antwoord op gegeven. 


Dank voor je reactie. Ik heb glasvezel. Ik ga de WIFI manager nog eens proberen.


Heel toevallig na mijn laatste bericht heeft mijn Experiabox V8 het begeven. Kon niet meer eens hard resetten.Via de winkel omgeruild naar V10. Werkt nu perfect.