Skip to main content

Beste,

 

Ik wil graag een verzoek indienen om mijn PPPoE gegevens te ontvangen, ik zit momenteel in de wacht bij de klantenservice van Netgear, zij leveren internet apparatuur. Ik heb een router aangeschaft en gezien er geen bridgemodus is bij deze experiabox, kan deze router geinstalleerd worden met de PPPoE gegevens. 

Mag ik deze ontvangen van u z.s.m. graag?

 

mvg,

Omank

@Omank Hier vind je alle benodigde informatie 

Vrije modemkeuze bij KPN


@Omank Hier vind je alle benodigde informatie 

Vrije modemkeuze bij KPN

Zit hier enorm veel info op dus kan je mss specifieker zijn waar ik het kan vinden?


@RBxx ?


Nee, ik ben een klant met een Experia Box en heb geen kennis/ervaring met een eigen modem. Je zal je zelf moeten verdiepen in de materie.


Oke dan snap

Nee, ik ben een klant met een Experia Box en heb geen kennis/ervaring met een eigen modem. Je zal je zelf moeten verdiepen in de materie.

Oke dan heb ik eerlijk gezegd niets aan jouw info. Mij is door de klantenservice verteld om contact op te nemen met de medewerkers in deze forum voor het verkrijgen van de gevraagde info.. dus dan wacht ik even hun reactie af, bedankt.


pppoe zijn geen gegevens maar een protocol. 

als je dus je modem aanzet maakt het een ppp sessie met het netwerk van kpn en dan krijg je een ip adres 

en wat je dus nodig heb is het ip adres. 

https://whatismyipaddress.com/ 

 

 

 

 


pppoe zijn geen gegevens maar een protocol. 

als je dus je modem aanzet maakt het een ppp sessie met het netwerk van kpn en dan krijg je een ip adres 

en wat je dus nodig heb is het ip adres. 

https://whatismyipaddress.com/ 

 

 

 

 

Nee darkie dankjewel ik heb het al opgelost met de fantastische techdesk die wel hulpzaam wist te zijn. Bedankt voor uw reacties verder :)


Dan zijn we, de vaste forumschrijvers, wel benieuwd wat er dan eigenlijk aan de hand was.

Kan handig zijn voor een ander die er nog eens tegen aan loopt.


Ik heb een aantal handelingen moeten uitvoeren en deze heb ik met de techdesk uitgevoerd. Dat is de oplossing geweest voor mij want die mensen weten gelukkig heel goed hoe het werkt 🙂 dus voor mensen die hulp nodig hebben, neem contact met hen op en dan komt het goed.


Hallo @Omank , voor die 'techdesk’ heb je wel een betaald abonnement nodig en we weten nog niet wat er aan de hand was en hoe het opgelost is.

Ik heb met jouw opmerking ook het gevoel dat we hier als mede forumleden voor ‘dom’ versleten worden en dat vind ik toch geen fijne gedachte.

 


Reageer