Skip to main content
Goedemiddag, is het mogelijk om zo’n switch op deze manier aan te vragen ? Ben een klant van KPN voor interactie tv en internet.



Hoor het graag,



Groet,



Angela



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hallo @Angeladendaas , een switch kun je via de KPN-webshop kopen of bij iedere goede computerwinkel in je woonplaats.
Hoi Angela. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om een gratis switch te versturen. Welke ExperiaBox heb je op dit moment in huis en hoeveel tv-ontvanger zijn daarop aangesloten? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hoi Vikash,



Dank voor je reactie.



Ik heb 2 ontvangers in huis die aangesloten zijn op het modem. We hebben de experia box V10A, daar zitten 3 ethernetpoorten op.



Hoop dat je ons kunt helpen alvast dank voor je moeite.



groet,



Angela
Het forumprofiel heb ik overigens ook aangevuld.
Helaas mag/kan ik in dat geval geen gratis switch toesturen. De V10A heeft vier ethernetpoorten. Éen daarvan (WAN-poort) gebruik je wanneer jouw verbinding d.m.v. een glasvezelverbinding geleverd wordt. Je houdt dus drie poorten over voor internet en tv. We rekenen één poort voor een computer, en dan zijn er nog twee poorten over voor interactieve tv. Dat betekent dat er een gratis switch wordt meegestuurd op het moment dat je een derde tv-ontvanger zou bestellen. Wanneer je zelf nog eigen apparatuur wil aansluiten, waardoor je poorten te kort komt, dan kun je de switch in de webshop aanschaffen.
Top ! Dankjewel voor je moeite dan bestellen we er een in de webshop.
Graag gedaan @Angeladendaas! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer