Skip to main content

Goedemorgen

 

Ik wil rond black friday graag een ander abbo afsluiten voor alleen internet. Dit omdat er rond die tijd vaak betere aanbiedingen zijn.

Ik weet nog niet welke provider het wordt.

Als kpn een goed aanbieding heeft wil ik een nieuw abbo bij kpn afsluiten.

Het is echter zo dat mijn huidige abbo tot februari loopt. Ik vind het geen probleem deze in 1x af te tikken mocht ik kpn kiezen.

 

Kan dat? Anders sluit mijn huisgenoot een nieuwe af.

Niemand?


In mijnkpn kan je zien op welke datum je kan verlengen.  Dat kan je letterlijk nemen want je kan geen dag eerder verlengen. Of er een mooie black friday deal komt wordt niet vooraf gecommuniceerd. 


In mijnkpn kan je zien op welke datum je kan verlengen.  Dat kan je letterlijk nemen want je kan geen dag eerder verlengen. Of er een mooie black friday deal komt wordt niet vooraf gecommuniceerd. 

Dan kijk ik op black friday wel waar ergens anders een goede deal is. Vind het niet een ramp om te vertrekken.

Mijn vraag aan KPN is dan in deze: KPN, als ik in november overstap naar een andere provider, dan krijg ik neem ik aan vanzelf de afrekening voor de resterende maanden van jullie?
Overstappen is geen probleem lijkt me?


Het zou prettig zijn als een KPN medewerker hier op zou reageren 


Je kunt altijd overstappen uiteraard.  Je betaalt alleen wel het bedrag voor de resterende maanden met daarbij wat administratiekosten. De wachttijd op een moderater is nu een dag of vier. 


Hoi @Dikkedikkie reist en bedankt voor jouw bericht.

 

In mijnkpn kan je zien op welke datum je kan verlengen.  Dat kan je letterlijk nemen want je kan geen dag eerder verlengen. Of er een mooie black friday deal komt wordt niet vooraf gecommuniceerd. 

Dan kijk ik op black friday wel waar ergens anders een goede deal is. Vind het niet een ramp om te vertrekken.

Mijn vraag aan KPN is dan in deze: KPN, als ik in november overstap naar een andere provider, dan krijg ik neem ik aan vanzelf de afrekening voor de resterende maanden van jullie?
Overstappen is geen probleem lijkt me?

Precies zoals @Joep1965 al aangeeft; je betaalt dan het bedrag voor de resterende maanden dat je nog een contract hebt. Ik hoop en denk dat we met Black Friday weer leuke deals hebben dus ik zou tegen die gewoon even kijken wat je opties zijn. 


Hoi @Dikkedikkie reist en bedankt voor jouw bericht.

 

In mijnkpn kan je zien op welke datum je kan verlengen.  Dat kan je letterlijk nemen want je kan geen dag eerder verlengen. Of er een mooie black friday deal komt wordt niet vooraf gecommuniceerd. 

Dan kijk ik op black friday wel waar ergens anders een goede deal is. Vind het niet een ramp om te vertrekken.

Mijn vraag aan KPN is dan in deze: KPN, als ik in november overstap naar een andere provider, dan krijg ik neem ik aan vanzelf de afrekening voor de resterende maanden van jullie?
Overstappen is geen probleem lijkt me?

Precies zoals @Joep1965 al aangeeft; je betaalt dan het bedrag voor de resterende maanden dat je nog een contract hebt. Ik hoop en denk dat we met Black Friday weer leuke deals hebben dus ik zou tegen die gewoon even kijken wat je opties zijn. 

Hallo @JanZ_  bedankt voor je reactie.

 

Je schrijft dat er wss rond black Friday weer leuke deals zijn. Punt is dat die deals vaak voor bestaande klanten niet gelden dus qua KPN heb ik daar niet zoveel aan :)


Hoi @Dikkedikkie reist en bedankt voor jouw bericht.

 

In mijnkpn kan je zien op welke datum je kan verlengen.  Dat kan je letterlijk nemen want je kan geen dag eerder verlengen. Of er een mooie black friday deal komt wordt niet vooraf gecommuniceerd. 

Dan kijk ik op black friday wel waar ergens anders een goede deal is. Vind het niet een ramp om te vertrekken.

Mijn vraag aan KPN is dan in deze: KPN, als ik in november overstap naar een andere provider, dan krijg ik neem ik aan vanzelf de afrekening voor de resterende maanden van jullie?
Overstappen is geen probleem lijkt me?

Precies zoals @Joep1965 al aangeeft; je betaalt dan het bedrag voor de resterende maanden dat je nog een contract hebt. Ik hoop en denk dat we met Black Friday weer leuke deals hebben dus ik zou tegen die gewoon even kijken wat je opties zijn. 

Hallo @JanZ_  bedankt voor je reactie.

 

Je schrijft dat er wss rond black Friday weer leuke deals zijn. Punt is dat die deals vaak voor bestaande klanten niet gelden dus qua KPN heb ik daar niet zoveel aan :)

Ook voor bestaande klanten was er afgelopen jaar een actie tijdens Black Friday @Dikkedikkie reist.  Maar het klopt dat de meest interessante aanbiedingen gelden voor mensen die nieuw klant worden. Wat op zich ook logisch is. Bestaande klanten hebben natuurlijk een contract dat al loopt. Het is uiteraard lastig om iemand met een lopend contract korting of iets dergelijks aan te bieden ;) 


Dat is helemaal niet lastig @JanZ_ . als de wil er is kan alles. Maargoed dat is een andere discussie ;)


Dat is helemaal niet lastig @JanZ_ . als de wil er is kan alles. Maargoed dat is een andere discussie ;)

Het punt is dat je dan bezig blijft @Dikkedikkie reist. Als iemand net een half jaar geleden een abonnement heeft afgesloten, dan heeft die persoon daar destijds met zijn of haar volste verstand voor gekozen. Als er dan een half jaar later weer een mooie aanbieding is terwijl iemand nog in de contractperiode zit dan is het (uiteraard) niet mogelijk om ook gebruik te maken van die desbetreffende aanbieding. 


Dat is helemaal niet lastig @JanZ_ . als de wil er is kan alles. Maargoed dat is een andere discussie ;)

Het punt is dat je dan bezig blijft @Dikkedikkie reist. Als iemand net een half jaar geleden een abonnement heeft afgesloten, dan heeft die persoon daar destijds met zijn of haar volste verstand voor gekozen. Als er dan een half jaar later weer een mooie aanbieding is terwijl iemand nog in de contractperiode zit dan is het (uiteraard) niet mogelijk om ook gebruik te maken van die desbetreffende aanbieding. 

Snap ik hoor @JanZ_ .

Ik wilde juist deze discussie niet aangaan daarom 😉.

 

 


Dat is helemaal niet lastig @JanZ_ . als de wil er is kan alles. Maargoed dat is een andere discussie ;)

Het punt is dat je dan bezig blijft @Dikkedikkie reist. Als iemand net een half jaar geleden een abonnement heeft afgesloten, dan heeft die persoon daar destijds met zijn of haar volste verstand voor gekozen. Als er dan een half jaar later weer een mooie aanbieding is terwijl iemand nog in de contractperiode zit dan is het (uiteraard) niet mogelijk om ook gebruik te maken van die desbetreffende aanbieding. 

Snap ik hoor @JanZ_ .

Ik wilde juist deze discussie niet aangaan daarom 😉.

 

 

Dan laten we het hier verder bij @Dikkedikkie reist!Â