Skip to main content

Waarom kan ik mijn pluspakket van 9,99 ( korting (9,99 dus gratis) niet omzetten in spotify premium van 9,99 met korting 9,99 alles blijft toch precies hetzelfde. Zelfde bedrag waarom niet??  Ik vind dit vreemd m.i. de bekende paarse krokodil.

Hoi @Peter en lydia. Welkom op het KPN Forum. Ik verwacht dat je het Pluspakket op dit moment gratis kan bekijken vanwege de KPN Compleet voordelen. Deze voordelen ontvang je wanneer je nog een “oud” Internet en TV abonnement afneemt bij KPN. Je kan kiezen uit het Pluspakket of Fox Sport. Helaas is het niet mogelijk om het gratis Pluspakket in te ruilen voor Spotify Premium.

Wanneer je het Internet en TV abonnement wijzigt naar een KPN Hussel abonnement krijg je € 5,- Entertainmentvoordeel, als je Internet, Mobiel, TV en Entertainment combineert. Jouw KPN Compleet voordelen komen dan te vervallen en de KPN Hussel voordelen komen dan daarvoor in de plaats.

 

 

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!