Skip to main content

Beste KPN, Momenteel zitten we bij Telfort en zojuist een mail ontvangen dat we live zijn bij KPN. Mooi want ik wil graag een ‘nieuw’ abonnement afsluiten daar waar de huidige afloopt op 3 nov. Nu willen wij graag superwifi en 100 MB, maar bij producten - > abonnement wijzigen loopt de site niet door.

Kunnen jullie dit kortsluiten met ons en is dit eerder dan 3 november mogelijk aangezien ik thuis werk.

Met 1,5 mb  op mn werk kamer…. :(

 

Gr, Bas Hendriks

 

 

De SuperWiFi's kunt u hier bestellen: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/

Als u op uw werkkamer fatsoenlijk internet wilt, kunt u het beste een kabel leggen.


Hoi Nick, Dat begrijp ik op de site. Maar jullie hebben een aanbieding dat het niks kost, daar wil ik gebruik van maken.

 


Hoi Nick, Dat begrijp ik op de site. Maar jullie hebben een aanbieding dat het niks kost, daar wil ik gebruik van maken.

Dat is alleen voor nieuwe klanten. En dat bent u niet.


Ik ben van Telfort toch naar KPN gegaan?
 

Hoop dat je ons wel kunt helpen want dit maakt KPN nou interessant, anders zoek ik naar een andere provider. Dat zou ik zelf ook liever niet doen.

 


Ik ben van Telfort toch naar KPN gegaan?
 

Hoop dat je ons wel kunt helpen want dit maakt KPN nou interessant, anders zoek ik naar een andere provider. Dat zou ik zelf ook liever niet doen.

Dat maakt je geen nieuwe klant. Als u een paar maanden geleden was overgestapt, dan had u wel nieuwe klant geweest. Nu niet.


Dit is toch vreemd, dan meld ik mij nu af (contract vervaldatum 3 november) en meld ik mij weer aan op 4 november als ‘nieuwe klant’ dan heeft iedereen er meer werk aan.

 

Als jullie dan echt niks kunnen betekenen zal ik een overstap maken en zijn jullie een klant kwijt.


Dit is toch vreemd, dan meld ik mij nu af (contract vervaldatum 3 november) en meld ik mij weer aan op 4 november als ‘nieuwe klant’ dan heeft iedereen er meer werk aan.

Dat haalt niets uit. Want je word pas na 6 maanden als nieuwe klant gezien. Ze zijn bij KPN ook niet gek natuurlijk...