Skip to main content

Als eerste wat een gedoe om een vraag te stellen zeg elke keer weer opnieuw inloggen dan heb je al geen zin meer om de vraag te stellen. 

 

Het abonnement wordt alleen maar elk jaar duurder. Dus kom eens met iets waar ik echt wat aan heb, ik ben al sinds internet in Nederland is abonnee.

Hallo @Mike00000000000000 ,

Een aantal oude abonnementsvormen worden per 1 juli 2020 verhoogd met 2,6 procent. Ook Vast Bellen wordt duurder. 
 

Je kunt overwegen om jouw Internet-pakket over te laten zetten naar KPN-HUSSEL. Want de prijzen van Hussel gaan niet omhoog per 1 juli 2020. 

Je kunt via Mijn KPN Overstappen op KPN Hussel. Telefonisch is het ook mogelijk via 0800-0402
 

Hieronder meer informatie over de mogelijkheden.

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Hi @Mike00000000000000, welkom hier. Fijn dat het toch gelukt om in te loggen. Alleen mis ik nu wel de vraag die je wil stellen. Kan ik nog ergens bij helpen? Wellicht heeft Noordzee al antwoord gegeven?


Hallo @Mike00000000000000 ,

Een aantal oude abonnementsvormen worden per 1 juli 2020 verhoogd met 2,6 procent. Ook Vast Bellen wordt duurder. 
 

Je kunt overwegen om jouw Internet-pakket over te laten zetten naar KPN-HUSSEL. Want de prijzen van Hussel gaan niet omhoog per 1 juli 2020. 

Je kunt via Mijn KPN Overstappen op KPN Hussel. Telefonisch is het ook mogelijk via 0800-0402
 

Hieronder meer informatie over de mogelijkheden.

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)


@Mike00000000000000 

Heb je al een besluit genomen wat je gaat doen per 1 juli 2020?