Skip to main content

hoi, ik ga vanaf 16 oktober  over naar kpn dus een nieuw abonnement, mijn vraag is heb ik recht op de wifi boosters die men vernoemt in reclames?

Heb mijn abonnement afgesloten bij iemand d die langste deur kwam met een mooi aanbod!

Hallo @Paco.2019,

Leuk dat je overstapt naar KPN. 
Hangt een beetje van het aanbod af. De superwifi punten krijg je i.p.v. 3 of 6 maanden korting als nieuwe klant. Als jij aan de deur bijvoorbeeld korting hebt afgesproken, dan zal je geen superwifipunten ontvangen. Het is zeg maar één van de twee. ;)


Oef @Paco.2019 ,

Ik denk dat die persoon er nu met jouw gratis SuperWifi vandoor gaat… :joy:

 

Maar dan nu serieus : 

Als het goed is, heb jij kunnen kiezen voor een tijdelijke welkomstkorting of de gratis Super Wifi. Heb je gekozen voor een tijdelijke korting?, dan krijg je geen gratis SuperWifi meer. 

 

 


dank je voor het antwoord  is me nu duidelijk.


Mooi zo.:thumbsup_tone3:  En graag gedaan natuurlijk...


Hi @Paco.2019, welkom op ons forum. Ik zie dat @ChrisWissink en @Noordzee al antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Mocht je zeker willen weten van welke aanbieding je gebruik maakt, dan kun je ook de orderbevestiging controleren. Hierop staat vermeld wat je hebt besteld. Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!


Reageer