Skip to main content

Sinds 2012 heb ik bij jullie een  abonnement, Alles in 1-standaard. Mijn laatste maandbedrag voor deze service bedroeg €69,-. Nu lees ik in allerlei advertenties de aanbieding van €35 , die na drie maanden verandert in het “normale’tarief van €52.

Waarom betaal ik dan €69,- per maand?

Groet…

SB de Waard

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Omdat u bestaande klant bent. Aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten.

Die 52 euro (en 50 cent) is voor 50 mbit internet + 1 tv ontvanger. U heeft 100 mbit internet en 2 tv ontvangers. 

U heeft mogelijk het gratis pluspakket indien u ook een mobiel abonnement heeft lopen bij KPN. Bij die 52 euro is dat niet van toepassing. Daar zou € 6,99 - 5 euro = € 1,99 bijkomen voor het pluspakket.

U kunt het pluspakket kostenloos omwisselen voor FOX Sports. Dat is bij die 52 euro niet van toepassing --> gewoon betalen: 6 euro extra.


Hoi @Siebedewaard, welkom op het Forum. :slight_smile:

Excuus voor mijn late reactie. Door drukte kan ik nu pas op jouw topic reageren. Heb je al wat meer duidelijkheid gekregen door de reactie van @Nick83?

De actie die je voorbij ziet komen (eerste 3 maanden korting) geldt inderdaad voor nieuwe klanten. Een vergelijkbare welkomstaanbieding heb jij ook gehad toen je klant bij ons werd. Voor onze bestaande klanten hebben we voordelen als je een Internet abonnement met mobiele abonnementen combineert, denk aan KPN Compleet of Husselvoordeel.  Het verschil tussen de abonnementskosten kan komen doordat je bijvoorbeeld extra opties aan hebt staan.

Heb je hier nog vragen over, laat het dan gerust weten.


Reageer