Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb al reeds 1 jaar lid van bij jullie en heb vorige week de volgende aanbiedingsfolder van jullie thuis ontvangen. (€45 voor 12 maanden). Ik heb contact gehad met telefoniste alleen zij kon mij niet helpen en wist niet van deze aanbieding. Hier wil ik graag gebruik van maken. Ik heb de foto toegevoegd in de bijlage. Zou u contact met mij willen opnemen?

Groet,

 

"en het mooie is, daar hoef je helemaal niks voor te doen.." Dus waarom bellen.

Het staat er gewoon.


Lees de bijlage nog maar eens goed door! Er wordt aangegeven hoe je in aanmerking komt voor de korting/aanbieding/actie. 


Is het nog gelukt @Mared ?


Ik heb reeds dezelfde flyer ontvangen, echter is er bij mij een veel hoger maandbedrag afgeschreven. Ik dacht ook makkelijk - hoef niks te doen, maar ga morgen toch maar eens bellen.


Hi @Mared en ook @marksnooze, dit ziet eruit als een persoonlijke aanbieding. Het is geen algemene actie, vandaar dat de klantenservice er waarschijnlijk (niet meteen) iets van wist. Waren deze flyers aan jullie persoonlijk gericht of alleen aan je adres? Kijk inderdaad even goed naar de kleine lettertjes onderaan en de bijlage of voorwaarden die erbij zitten, zoals @Raspberry al aangaf. We horen graag hoe het verder is verlopen.


Hi @Alexandra,

omdat ik zelf niks meer hoefde te doen, heb ik de flyer weggegooid en kan ik dus niet controleren aan de hand van de voorwaarden of ik hier aan voldoe. Ik kan me wel herinneren dat ie in mijn PostNL app stond, dus ga er wel vanuit dat ie aan ons specifiek gericht was. Dat zou betekenen dat dit ook vast wel ergens in een systeem terug te vinden moet zijn. Zou jij misschien een linkje kunnen plaatsen waar die voorwaarden staan? Ben inmiddels ook in gesprek met de klantenservice, maar die lijkt inderdaad ook niet op de hoogte van deze aanbieding.


UPDATE: Ik heb 2x gebeld met de klantenservice, de eerste keer stond ik 20 minuten na het gesprek in de wacht en werd er bij 45 min ineens opgehangen. Ik moest toen opnieuw bellen en heb toen een medewerker gesproken. Die heeft me uiteindelijk na een klein halfuur doorverbonden met Rhada van klantbehoud, en zij wist in tegenstelling tot andere medewerkers wel van de actie. Ze gaf aan dat het bedrag na 4 weken gecorrigeerd zou worden. Het is dus even afwachten of het eind oktober goed zal gaan! :)


Hi @Mared en ook @marksnooze, dit ziet eruit als een persoonlijke aanbieding. Het is geen algemene actie, vandaar dat de klantenservice er waarschijnlijk (niet meteen) iets van wist. Waren deze flyers aan jullie persoonlijk gericht of alleen aan je adres? Kijk inderdaad even goed naar de kleine lettertjes onderaan en de bijlage of voorwaarden die erbij zitten, zoals @Raspberry al aangaf. We horen graag hoe het verder is verlopen.

Hallo, ook ik heb deze aanbieding gehad en deze is op naam en adres bezorgt. Nu is toch mijn vraag of ik nu wel of niet voor deze aanbieding in aanmerking komt. ik zou een e-mail ontvangen als de korting gaat aanvangen, maar wanneer komt deze e-mail Dan. Misschien dat KPN hier wat duidelijkheid in kan geven