Wat jammer, zo een voorbeeld bedrijf dat in de tijd veranderd is in een cowboy bedrijf.
Meer dan 1 jaar glasvezel internet abonnement aangevraagd, nog steeds geen internet, terwijl mijnkpn status staat dat internet is opgeleverd en aangesloten kan worden.
Modem wel keurig op tijd ontvangen, na aansluiten geen internetverbinding, na meerdere malen bellen met KPN en meer dan 5 klachten ingediend heb ik nog steeds geen internet van KPN.
De service van kpn is ver ondermaat vergelijken met Odido, ik heb mobiel abonnement van Odido en ben erg blij met hun service. Ik heb verschillende mensen van KPN gesproken, totaal niet behulpzaam en geen begrip, uiteraard sommige doen hun best om te helpen en beloven veel, achteraf worden de beloftes niet nagekomen. Dit zou dan wellicht te maken hebben het KPN systeem, erg jammer!
Opvallend is, ook als de klacht intern geëscaleerd wordt blijft klacht ergens (voor onbepaalde duur) op de achtergrond, daarom noem ik het cowboy bedrijf, je wordt niet serieus genomen en managers doen niet hun best om moeilijke klachten op te pakken.
Gaat om klachten met melding nummer:
1263293288
1263439297
CRM:009270006243
COMP#10428933
COMP#10426898