Skip to main content

Wat jammer, zo een voorbeeld bedrijf dat in de tijd veranderd is in een cowboy bedrijf.

Meer dan 1 jaar glasvezel internet abonnement aangevraagd, nog steeds geen internet, terwijl mijnkpn status staat dat internet is opgeleverd en aangesloten kan worden.

Modem wel keurig op tijd ontvangen, na aansluiten geen internetverbinding, na meerdere malen bellen met KPN en meer dan 5 klachten ingediend heb ik nog steeds geen internet van KPN.

De service van kpn is ver ondermaat vergelijken met Odido, ik heb mobiel abonnement van Odido en ben erg blij met hun service. Ik heb verschillende mensen van KPN gesproken, totaal niet behulpzaam en geen begrip, uiteraard sommige doen hun best om te helpen en beloven veel, achteraf worden de beloftes niet nagekomen. Dit zou dan wellicht te maken hebben het KPN systeem, erg jammer!

Opvallend is, ook als de klacht intern geëscaleerd wordt blijft klacht ergens (voor onbepaalde duur) op de achtergrond, daarom noem ik het cowboy bedrijf, je wordt niet serieus genomen en managers doen niet hun best om moeilijke klachten op te pakken.

Gaat om klachten met melding nummer:

1263293288

1263439297

CRM:009270006243

COMP#10428933

COMP#10426898

Hoi @S El, welkom op de communitypagina van KPN! - Al is de reden dat je hier bent minder fijn. - Op deze plek helpen vooral enthousiaste KPN klanten elkaar en kan een KPN moderator meekijken indien nodig.

Vervelend dat het aansluiten van je abonnement niet soepel verloopt. Begrijp ik goed dat er jaar geleden nog geen glasvezel lag, en dat dat nu afgerond is en je abonnement nu van start kan gaan? Als je een welkomspakket binnen hebt, moet je in MijnKPN een startdatum zien. Kan dat kloppen? Of is die al voorbij? Ik denk zelf dat ik wat concrete context mis.

Mijn excuus als je dubbele dingen moet vertellen, maar ik wil je graag goed begrijpen zodat we met je kunnen meedenken! Wij weten net zoveel als dat jij verteld.

Beste Jeff,

Glasvezel kabel lag er lang tijd, dat is het probleem niet. Ik had inderdaad een welkomspakket en door onbekende reden is mijn abonnement geannuleerd. k heb alles gekregen modem en alle toebehoren, mijnKPN status staat ook dat ik gebruik kan maken van internet

Admin: afbeelding bewerkt i.v.m. privacy

Hoi @S El, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht :)

Dat heeft wel heel voeten in de aarde om je aan te sluiten en dit verdient, gezien hoe lang dit duurt, ook absoluut niet de schoonheidsprijs! Indien nodig kijk ik graag met je mee want hier moet natuurlijk iets gaan gebeuren. Zou jij daarom voor mij je profiel in te vullen en zou je een seintje willen geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Hoor graag weer van je!

Beste Jan,

Dankjewel voor je reactie. Een maand geleden heeft iemand van KPN mij gebeld en die gaat deze case in de gaten houden.

Ondertussen is een monteur van KPN op 7/11 geweest om de modem en glasvezel kastje te installeren. De service is niet veel anders dan wat ik gewend ben van KPN. De monteur zou tussen 8u en 12u langskomen, hij komt veel later dan 12 en zonder verklaring ging hij aan de slag. De modem en kasje waren snel gedaan en daarna zegt de monteur ik ga ervandoor! Internet werkt niet en er zal iemand anders langskomen kom om het op te lossen. De monteur heeft een nieuwe afspraak gemaakt, 8/11 zou een andere monteur langskomen, na veel wachten kom niemand opdagen en ook geen enkel ander bericht van kpn en nu mag ik weer opnieuw beginnen na 2 jaar lang wachten.

Ik hoop dat de mevrouw van de community die mij eerder had gebeld en beterschap had beloofd mijn nog een keer gaat bellen.

Groet,

S El

Eerste en 2de afspraak 

Goedemorgen @S El , dat is natuurlijk een teleurstellende gang van zaken en voor wat het waard is, wil ik je hiervoor namens KPN dan ook oprechte excuses aanbieden. Ik ben meteen even mee gaan kijken en zie dat er nog altijd een ticket openstaat. Ik heb hier een verzoek in gezet om zo snel mogelijk contact met je op te nemen zodat de collega's van de technische dienst je kunnen informeren over de voortgang en wat je nou precies mag verwachten. 

Reageer