Skip to main content
Antwoord

Abonnement aanpassen maar wil internet & tv behouden

• January 29, 2025
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik wil mijn telefoonabonnement opzeggen, maar  internet en TV behouden. Waar kan ik dat doen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@MichaelTJ. Bij de meeste abonnementen kan je telefonie stopzetten zonder de rest van je abonnement te veranderen. Dit kan je in MijnKPN doen zoals Jan al zegt, of via een terugbelafspraak samen met een collega bekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 29, 2025

Beste ​@MichaelTJ afhankelijk van het soort abo dat je hebt, kun je dat zelf regelen in MijnKPN op anders even bellen met 0800 0402 of een terugbelafspraak maken:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2025

Welkom op de community ​@MichaelTJ. Bij de meeste abonnementen kan je telefonie stopzetten zonder de rest van je abonnement te veranderen. Dit kan je in MijnKPN doen zoals Jan al zegt, of via een terugbelafspraak samen met een collega bekijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 31, 2025

Dank JanD en Jasper voor jullie reactie. Ik heb voor vandaag een telefonische afspraak staan. 

Jasper van KPN
Moderator

Helemaal goed, ik ga er vanuit dat het via die weg gelukt is 🙂