Skip to main content

Abbonement  genomen met gratis Sonos. Nu krijg ik 2 wifi versterkers. Sonos komt niet en is niet terug te draaien. Zit wel vast tot Oktober met contract. Kpn. Begin er niet aan. 

Wat staat er op de orderbevestiging??


Door onduidelijkheid staat daar wifi punt terwijl ik voor de sonos heb gekozen. Je hebt maar 7 dagen om te bedenken. Na ontvangst van deze wifi versterkers heeft de telefoniste dat de Sonos pas na de eerste factuur wordt verstuurd. Dat duurt langer dan 7 dagen! En nu kan het niet meer. 


Door onduidelijkheid staat daar wifi punt terwijl ik voor de sonos heb gekozen. Je hebt maar 7 dagen om te bedenken. Na ontvangst van deze wifi versterkers heeft de telefoniste dat de Sonos pas na de eerste factuur wordt verstuurd. Dat duurt langer dan 7 dagen! En nu kan het niet meer. 

 

Hoi @Richardzwh 

Welkom op het forum van KPN, maar ook welkom als nieuwe klant.

Om te beginnen heb je altijd een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, en dus geen 7 dagen waar jezelf mee komt, dat was vroeger (zoals in de jaren 80) wel het geval maar dat ligt al ver achter ons.
Zolang je binnen die wettelijke bedenktijd van 14 dagen zit, kun je alle nog terugdraaien en annuleren, na deze 14 dagen zit je in contract.
Deze 14 dagen gaan in, op de afgesproken aansluit datum waarop het modem actief komt te staan op het KPN netwerk.

Als er op de bevestiging staat, dat je voor WiFi punten zou hebben gekozen, kan dit misschien liggen aan het per ongeluk foutief selecteren van het welkomstcadeau, tijdens het bestellen.
KPN zal nooit achter jouw rug om, de Sonos om gaan wisselen voor de WiFi punten, zonder daar nadrukkelijk toestemming voor te hebben gevraagd aan jouw.

En ik begrijp uit je tweede bericht, dat je de WiFi punten alsnog kunt omruilen voor de Sonos, nadat je de eerste factuur hebt betaald, maar dan moet je nog wel binnen je bedenktijd van 14 dagen zitten.

🎄 Wens je nog een fijne Kerst toe 🎄


Je communiceert als een help.desk medewerker


Je communiceert als een help.desk medewerker

Hoi @Richardzwh 

Grappig 😄 dat je dit zo tegen mij zegt, en je hebt voor een deel ook gelijk.
Want als je mijn “vaste tekst” onderaan mijn reacties leest, kun je ook lezen dat ik ook bij enkele (mobiele) providers in dienst ben geweest, en dan leer je vanzelf een wijze van correct en duidelijk communiceren met de klant.
Als dat er eenmaal in zit, krijg je dat er niet zo snel meer uit.

En in feite help ik nu toch ook de mede klant op dit forum, alleen nu op vrijwillige basis en als mede klant! Maar met een rugtas met (werk-)ervaring.


Je communiceert als een help.desk medewerker

Bedoel je dat positief of negatief @Richardzwh , is voor velerlei uitleg vatbaar?


Je communiceert als een help.desk medewerker

Bedoel je dat positief of negatief @Richardzwh , is voor velerlei uitleg vatbaar?

Hoi @Nomen Nominandum 

Goede vraag 👍🏻 van je, was daar namelijk nog niet eens opgekomen.
Maar ben eerlijk gezegd wel benieuwd of @Richardzwh  dit nu positief of negatief bedoeld, met een korte uitleg erbij.
Want ook voor (positieve) kritiek sta ik gewoon open.