Skip to main content
Beantwoord

Abonnement afsluiten

• August 28, 2020
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Goedemiddag ik wil graag mijn abonnement afsluiten hij was al in april verlopen maar gebruikte hem nog wel maar heb een nieuw abonnement gehaald dus vandaar

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @Jari tempert, Welkom op het forum.

Helaas kan ik uit jouw vraag niet opmaken wat precies jouw bedoeling is. Als je een nieuw abonnement af wil sluiten kan dat altijd via de KPN website, je kan ook telefonisch contact met ons opzoeken. 

In het geval dat je geen gebruik meer wilt maken van jouw bestaande diensten kun je je abonnement telefonisch opzeggen via ons klantenservice nummer 0800-0402, of je kunt het online opzegformulier invullen, dan word je binnen twee weken teruggebeld om de opzegging af te handelen. 

Als je verder nog vragen hebt, ben je altijd welkom op het forum

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2020

Hoi @Jari tempert, Welkom op het forum.

Helaas kan ik uit jouw vraag niet opmaken wat precies jouw bedoeling is. Als je een nieuw abonnement af wil sluiten kan dat altijd via de KPN website, je kan ook telefonisch contact met ons opzoeken. 

In het geval dat je geen gebruik meer wilt maken van jouw bestaande diensten kun je je abonnement telefonisch opzeggen via ons klantenservice nummer 0800-0402, of je kunt het online opzegformulier invullen, dan word je binnen twee weken teruggebeld om de opzegging af te handelen. 

Als je verder nog vragen hebt, ben je altijd welkom op het forum