Skip to main content
Beantwoord

Abonnement afsluiten bij KPN is niet mogelijk, omdat het adres niet bekend is (bij BAG wel)

• February 24, 2026
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik woon in een gesplitst pand aan de 50B. Het betreft een officieel gesplitst bovenappartement met een eigen meterkast. Er is een coax-aansluiting aanwezig (groene kabel) in de woning.

Het adres 50B staat correct geregistreerd in het BAG. Echter, bij KPN wordt dit adres nog niet herkend in het systeem, waardoor ik geen internetabonnement kan aanvragen.

Graag wil ik u verzoeken dit administratief te verwerken en het adres correct toe te voegen, zodat ik een internetaansluiting bij u kan aanvragen.

Beste antwoord door Ik_Combineer

KPN gebruikt geen coax maar dsl (telefoon kabel) of glasvezel. Als dit niet aanwezig is kunt u dit aanvragen via mijnaansluiting.nl

Ook kunt u geen aanvraag doen als dit niet aanwezig is.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 24, 2026

KPN gebruikt geen coax maar dsl (telefoon kabel) of glasvezel. Als dit niet aanwezig is kunt u dit aanvragen via mijnaansluiting.nl

Ook kunt u geen aanvraag doen als dit niet aanwezig is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2026

Super bedankt voor je reactie! Dit heb ik in huis

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 24, 2026

En daar doet KPN helemaal niks mee. 

Coax is enkel van Ziggo, Delta, of enkele zeer kleine spelers. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Kamsma, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Het klopt helemaal wat ​@Ik_Combineer zegt: wij maken geen gebruik van COAX. Fijn dat je een foto hebt meegestuurd. In deze situatie kun je het beste even kijken op mijnaansluiting.nl om te zien wat de vervolgstappen zijn.