Skip to main content

Geachte dame, heer,

Momenteel heb ik een alles in een pakket van 500Mb. deze wil ik graag wijzigen in een 1Gb met en de optie van wifi 6 te kunnen benutten en 4K uitzendingen. Als ik het pakket wijzig krijg ik dan een nieuwe experiabox V12 en nieuwe ontvanger, of moet ik dat mijn huidige pakket opzeggen en een nieuwe aanvragen

Je krijgt bij het aanpassen van je abonnement geen nieuwe apparatuur. Wel kun je bij Hussel het 4K pakket kiezen, in dat geval krijg je wel nieuwe tv ontvangers. Maar geen nieuwe router.

Je kunt natuurlijk opzeggen en opnieuw afsluiten. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk wel een nieuwe router. Maar je zit wel al gauw een paar weken zonder internet. En je word niet gezien als nieuwe klant, dus geen welkomstkorting of gratis SuperWiFi's. Want daarvoor moet je minimaal 6 maanden geen diensten afgenomen hebben.

Dus kiest u maar…

En 4K, dat zijn maar 3 zenders ofzo. De rest is gewoon HD.


Hallo NICK83 ,slimmerik, bedankt voor je antwoord, maar hoe zit het nu met Wifi 6. deze wordt niet aangeboden op een Experiabox V10


Hallo NICK83 ,slimmerik, bedankt voor je antwoord, maar hoe zit het nu met Wifi 6. deze wordt niet aangeboden op een Experiabox V10

Nee, klopt. Wilt u WiFi 6? Dan kunt een WiFi accespoint van bijvoorbeeld TP-Link of Netgear aanschaffen.


Reageer