Skip to main content
Beantwoord

Abonnement alvast gestopt ivm verhuizing, maar adres kan niet gewijzigd worden

• August 19, 2025
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Ik ben ingetrokken bij iemand anders, die heeft al internet via Odido.

Ik heb mijn abonnement bij KPN al opgezegd, maar dat kon niet eerder dan per einde contract.

Nu kan ik mijn nieuwe adres niet aanpassen, omdat mijnĀ einde contract al in behandeling is.

Ik heb het modem en alles meegenomen, maar straks gaan jullie de doos voor het modem naar mijn oude adres sturen……...en daar ben ik dan niet meer.

Via een belafspraak kon ik mijn adres niet wijzigen. Ik loop in cirkeltjes.

Ā 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@BartK1999, welkom bij onze community.

Een goede vraag, het is wel belangrijk dat jij een retourdoos krijgt. Zonder retourdoos kun je de apparatuur ook opsturen in een eigen doos met een briefje met je gegevens en een klantnummer, dit kan naar:Ā KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn.Ā 

Een andere opties is om contact met ons op te nemen,Ā  we kunnenĀ op verzoek een retourdoos en streepjescode naar een ander adres opsturen.Ā Maak makkelijk eenĀ terugbelafspraakĀ (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Ā Je kunt ons ook bereiken viaĀ XĀ ofĀ Facebook.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@BartK1999, welkom bij onze community.

Een goede vraag, het is wel belangrijk dat jij een retourdoos krijgt. Zonder retourdoos kun je de apparatuur ook opsturen in een eigen doos met een briefje met je gegevens en een klantnummer, dit kan naar:Ā KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn.Ā 

Een andere opties is om contact met ons op te nemen,Ā  we kunnenĀ op verzoek een retourdoos en streepjescode naar een ander adres opsturen.Ā Maak makkelijk eenĀ terugbelafspraakĀ (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Ā Je kunt ons ook bereiken viaĀ XĀ ofĀ Facebook.