Skip to main content
Beantwoord

Abonnement besteld maar geen glasvezelkastje in huis

• December 27, 2025
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een maand geleden internet besteld.
Volgens de postcodecheck zou het allemaal moeten werken, maar ik heb geen glasvezelkastje in huis.
Inmiddels wel een KPN-installatiepakket ontvangen.
Via de website van KPN kan ik nergens een probleem melden of alleen een monteur voor €99 boeken.
In de KPN winkel kunnen ze mij ook niet verder helpen.

Begint lekker zo!

Beste antwoord door Ik_Combineer

Na de installatie datum kunt u aangeven dat het niet lukt om zelf te installeren. Er kan dan kosteloos een monteur worden ingepland en dan gaan we samen op zoek naar uw aansluitpunt.

6 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • December 27, 2025

Na de installatie datum kunt u aangeven dat het niet lukt om zelf te installeren. Er kan dan kosteloos een monteur worden ingepland en dan gaan we samen op zoek naar uw aansluitpunt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2025

Bedankt voor de reactie.
Er is geen aansluitpunt in de woning.
De oranje glasvezelkabel ligt nog voor de voordeur, buiten de woning.
Inmiddels zo'n 3 jaar geleden aangelegd in DH, in eerste instantie door Odido/ODF volgens mij.
Daarna door KPN overgenomen ga ik nu vanuit. Want bij Odido kwam ik na 15 maanden ook geen steek verder.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 27, 2025

OK ​@Tamara81 ,

Dan kun je contact opnemen met KPN klantenservice. Zij kunnen dit verder in gang zetten. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 27, 2025

Bedankt voor de reactie.
Inmiddels zo'n 3 jaar geleden aangelegd in DH, in eerste instantie door Odido/ODF volgens mij.
Daarna door KPN overgenomen ga ik nu vanuit. Want bij Odido kwam ik na 15 maanden ook geen steek verder.

Dan kan de collega deze kabel naar binnen werken en een FTU er op lassen. Alsnog moet er een monteur komen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Tamara81, ik sluit mij volledig aan bij mijn KPN collega en iemand die monteur is ​@Ik_Combineer. Je kunt indien het niet lukt om te installeren gebruik maken van een gratis monteur. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2025

Hartelijk bedankt voor de pro tip!