Skip to main content

Hoi KPN,

Op 14 september jl. zou mijn Internet Thuis abonnement van start gaan. Ik heb het pakket geïnstalleerd, maar het werkte niet. 
Meteen gebeld en de dag erna had ik een tijdelijk wifikastje in huis, wat top was. Ik zit dus nu niet zonder.

De monteur zou vorige week langskomen, maar zegde een uur voor de afspraak af vanwege netwerkproblemen. 

Vandaag heb ik in totaal 2 uur aan de lijn gehangen met KPN en nog is het niet gelukt een nieuwe afspraak te maken. Ik ben twee keer doorverbonden naar SAVE, die meer mogelijkheden zouden hebben om een monteur in te plannen. Ben teruggebeld door een alleraardigste jongedame die veel moeite heeft gedaan en een ticket heeft laten aanmaken om dit uit te zoeken. Er gaat contact met me opgenomen worden.

De gang van zaken vind ik merkwaardig en vervelend. Ik heb goede ervaringen met KPN en keer daarom terug als klant. Wat ik momenteel mis (naast een oplossing) in deze situatie is een KPN-collega die een soort van eigenaar van deze casus wordt, zodat ik niet wekelijks zelf hoef te bellen voor updates of vraag om actie en zodat dit probleem hopelijk opgelost gaat worden. We gaan de vierde week in met dit probleem en dat is jammer. Een collega vertelde vandaag ook dat de monteurs erg druk zijn en oktober lastig kon gaan worden. 

Ik wil benadrukken dat de collega’s die ik spreek allen vriendelijk zijn en lijken te doen wat ze kunnen, maar onderaan de streep moddert het nu al wel een kleine vier weken aan en heb ik geen idee wanneer en hoe dit opgelost gaat worden. Met dit bericht hoop ik daar verandering in te brengen.

Groet Gerrit

Hoi @ggk1986 . Ik herken wel het gevoel dat je niet aldoor zelf achter dit soort zaken wilt aanbellen.

Als het goed is, is er nu een ticket toch? Wat is oorzaak eigenlijk? Gaat dit over de aanleg van glasvezel? Of is er iets kapot in het netwerk? 

Hi Erwin,

Vandaag belde een monteur opnieuw een uur voor de afspraak dat er vanwege een storing niet langs gekomen kon worden. Er staat nu weer een nieuwe afspraak in voor volgende week. Het voelt alsof de plaat blijft hangen en waar het precies aan ligt is me niet duidelijk. De monteur zei iets over een glasvezeldraadje dat ergens uitgetrokken moest worden bij een centrale in de buurt. Geen idee.

We wachten maar weer af, maar ik acht de kans groot dat de vierde monteur volgende week dezelfde problemen ondervindt. 

Gr. Gerrit

Ja, frustrerend.   Er is in ieder geval wel een ticket. Dat is hier belangrijk anders komt het helemaal stil te liggen.

Hopelijk kan de volgende monteur wel spijkers met koppen slaan.  

Reageer