Skip to main content

Goedemorgen,

ik ben verhuisd naar een nieuwe woning waar al een KPN abonnement op zat. We hebben mijn oude abonnement meegenomen naar dit nieuwe huis.  Vandaag is het abonnement dat al op de nieuwe woning zat afgesloten, maar mijn nieuwe gaat morgen pas in (dat ik meegenomen heb)

nu dus geen internet en geen tv. Met het EK vandaag baal ik enorm! 5g werkt niet goed binnen deze muren, anders was het niet zo’n groot probleem. Ook werk ik morgen thuis en ben ik bang dat alles nog niet goed werkt. 
kpn is vandaag telefonisch niet bereikbaar en hopelijk leest een medewerker dit die het voor ons kan oplossen

Voor internet kun je je mobiel als hotspot instellen en dan thuiswerken.

Als je mobiel ook van KPN hebt, even vragen om een databundel voor de mobiel ter overbrugging.

0800 0402 is 24/7 bereikbaar voor storingen en geen diensten @Ilona8686 

Voetbal misschien even bij familie, buren of de kroeg kijken.

 


Voor internet kun je je mobiel als hotspot instellen en dan thuiswerken.

Als je mobiel ook van KPN hebt, even vragen om een databundel voor de mobiel ter overbrugging.

0800 0402 is 24/7 bereikbaar voor storingen en geen diensten @Ilona8686 

Voetbal misschien even bij familie, buren of de kroeg kijken.

 

Dankjewel voor je snelle reactie! 
hotspot zou inderdaad een goed idee zijn als mijn 5g goed zou werken hier, helaas is het te traag.

Voetbal elders kijken is natuurlijk een optie, maar juist zo’n zin om een dag binnen te blijven na een bizar drukke week 😉 het is gewoon ff balen


Voor internet kun je je mobiel als hotspot instellen en dan thuiswerken.

Als je mobiel ook van KPN hebt, even vragen om een databundel voor de mobiel ter overbrugging.

0800 0402 is 24/7 bereikbaar voor storingen en geen diensten @Ilona8686 

Voetbal misschien even bij familie, buren of de kroeg kijken.

 

Dankjewel voor je snelle reactie! 
hotspot zou inderdaad een goed idee zijn als mijn 5g goed zou werken hier, helaas is het te traag.

Voetbal elders kijken is natuurlijk een optie, maar juist zo’n zin om een dag binnen te blijven na een bizar drukke week 😉 het is gewoon ff balen

Via 4G is met een mobiele hotspot ook zeer goed ter werken @Ilona8686 , die mobiele snelheid is in de regel hoger dan de gemiddelde snelheid van een thuisabonnement.

 


Aanvulling op mijn reactie @Ilona8686 , als je je mobiel via USB met je laptop verbindt is je snelheid en verbinding optimaal t.o.v. draadloos werken.


Aanvulling op mijn reactie @Ilona8686 , als je je mobiel via USB met je laptop verbindt is je snelheid en verbinding optimaal t.o.v. draadloos werken.

Heel erg bedankt!


Probeer de kabelaansluiting eens. Mogelijk dat daar gewoon signaal op staat. Anders kan je , als de tv een dvb-T2 tuner heeft die gebruiken. Maar daar heb je wel een antenne voor nodig. Stuk koperdraad in de antenne ingang werkt ook, als je dicht genoeg bij een zendmast zit.


Reageer