Skip to main content
Beantwoord

Abonnement geannuleerd maar toch volledige factuur.

  • July 13, 2020
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

ABONNEMENT

Ik ben kortgeleden lid geworden van KPN, maar bij nader inzien werd ik daar niet vrolijk van. Ik heb derhalve mijn lidmaatschap binnen de 2 weken bezinningstijd (die daar voor staat) geannuleerd. Toch stuurt KPN me nu een nota van €95,-. Ik neem toch aan dat ik die nota niet hoef te voldoen? Ook heb ik vandaag een e-mail gehad ter bevestiging van mijn annulering.

Wie helpt mij uit de brand?

Henry

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Henk2304

Doorgaans moet je zulke nota's wel betalen, maar krijg je vervolgens in de volgende maand (of eerder) een nieuwe nota waarop het bedrag gecrediteerd wordt en vervolgens teruggestort op je bankrekening.

Waarom werd je niet vrolijk van je KPN abo?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Antwoord
  • July 13, 2020

Doorgaans moet je zulke nota's wel betalen, maar krijg je vervolgens in de volgende maand (of eerder) een nieuwe nota waarop het bedrag gecrediteerd wordt en vervolgens teruggestort op je bankrekening.

Waarom werd je niet vrolijk van je KPN abo?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Lidmaatschap KPN,

Om welke abonnement gaat het? 

Waarom werd je niet vrolijk van je KPN abo?

Eerlijk gezegd ben ik hier ook wel benieuwd naar.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Lidmaatschap KPN, welkom op het forum! 
Zoals @Henk2304  noemt zul je eerst de reguliere factuur krijgen omdat het factuursysteem nog niet wist dat je ging annuleren!
Een maand hierna zul je de slotfactuur ontvangen waarop het teveel betaalde bedrag teruggestort wordt!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!