Skip to main content

Ik ben overgegaan naar Ziggo (bied sneller internet). Op 13 juni 2020 is dat geactiveerd, zing regelt de overstap, geven aan dat het aan KPN is doorgegeven.

Van KPN een bevestiging gekregen 30 mei dat het verzoek ontvangen was, met ook de datum 13 juni. Het is nu 1 maand later, nog geen reactie van KPN ontvangen dat de overstap geregeld is ergo het contract met KPN is beëindigd. Voor Juli nog wel een incasso gekregen, ik neem aan dat ik geld terug krijg als de spullen zijn teruggestuurd.

Wat is de status van mijn overgang naar Ziggo / einde contract KPN?

Hallo @pgasse , als het goed is werkt internet, telefoon en tv niet meer via het KPN-modem.

Dan weet je dus dat alles omgezet is en kun je via Ziggo met je vaste telefoon bellen.

Daar je bij KPN, bij Ziggo trouwens ook, het abo-deel vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf krijg je nog een eindafrekening.

KPN zal ook vast een brief sturen met het verzoek de spullen die je in bruikleen hebt terug te sturen.

 


Hi @pgasse, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Mijn contract overname van KPN naar Ziggo is niet goed gegaan.

KPN geeft aan, we wachten op bericht van Ziggo, en Ziggo geeft aan KPN heef bericht van ons gekregen.

Van KPN e-mail gehad, 13 jun verwachte overgang, Ziggo geeft aan 16 jun overgang aan KPN door gegeven. Zit nu met dubbele kosten, niet echt tevreden. en wordt van A naar B gestuurd. Nu moet ik zelf overal achteraan … en eer het recht gezet is waarschijnlijk wel ruim een week verder, Mooi geregeld. (NIET)

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Dubbel : 

https://forum.kpn.com/internet-9/abonnement-niet-op-tijd-opgezegd-503269

 


Profiel aangevuld


Nog even over over overgang KPN → Ziggo.

Onderstaand via de chat bij ziggo 

Nikole 

10:58 

Wij vragen de opzegging en overname aan, zij geven een accoord en daarna wordt alles automatisch verwerkt, wel is er altijd een overlap van max 3 weken. 

Nikole 

10:59 

Maar op dit moment loopt er gelukkig al een case dus het moet nu zeker weten goed gaan komen. 

Nikole 

11:00 

Oke, 3 weken is al voorbij. Apparatuur van KPN is per 13 juni al afgekoppeld, kan niet controleren of dat nog werkt, ik ga het niet weer aansluiten. 

Jij 

11:00 

En dit is wat er in onze gegevens staat:
Overstappen Status OVERSTAP AFGEROND
Overstappen Wish Date 2020-06-13
Provider KPN”

Ik ga ervanuit dat alles per 13 jun 2020 is geregeld en dat KPN per genoemde datum ook is gestopt. Wacht nog even af

 


Dankjewel voor je gegevens. Ik heb dit voor je vanaf 13 juni verwerkt. Je ontvangt van ons nog een slotfactuur, alles wat onterecht vanaf 13 juni is betaald zat terug worden gestort op je rekening. Wacht dus deze slotfactuur even af. 

Het is nu in ieder geval in orde. :relaxed: