Skip to main content

Sinds afgelopen Maandag aangesloten blijk ik geen ESPN en Ziggo te hebben. Ook abbonementkosten zijn niet volgens afspraak waarvoor ik heb getekend aan de deur. Klantenservice denk ongeveer al een uurtje of 3 aan de lijn gehad, ook een nummer wat ik moest bellen, want die kunnen u helpen. Nou vergeet het, nee sorry meneer wij doen alleen monteurs inplannen u moet de klantenservice bellen.... pffff. 

Voor het eerst bij KPN wat een elende, niets anders dan kastje naar de muur word je gestuurd.

Ben benieuwd of erbij KPN ook mensen wwrken die wel wat kunnen. En ook wat regelen. 

Hi @Arjan Donderwinkel, welkom op het KPN Forum! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Als ik je verhaal zo lees, vraag ik mij hetzelfde af :wink:.

Het is geen start zoals jij het voor ogen had, zo te lezen: excuses hiervoor! Je mist 2 zenderpakketten en de abonnementskosten kloppen niet. Ben je ervan op de hoogte dat jij zenderpakketten ook zelf aan- of uit kunt zetten? Wat klopt er precies niet aan de abonnementskosten? Ik ben benieuwd hoe je het abonnement samengesteld hebt en voor welke prijs je getekend hebt. Ik kijk dan graag mee hoe dat bij ons geregistreerd staat. 

Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Als je dat gedaan hebt, dan hier graag een seintje zodat ik weet dat ik kan meekijken! Alvast bedankt!


Hi Shyrin.

Ik heb de gegevens ingevuld.

Is mij bekend dat ik de pakketten aan kan zetten. Maar KPN doet aan kastje muur niemand geeft normaal antwoord.

Ik zou Hussel 200 met super wifi en Ziggo en ESPN en twee tv ontvangers en vast bellen krijgen en de eerste drie maanden 34,95 betalen daarna 95,00. 

Kpn medewerkers beloven terug te bellen gebeurt niet.

Arjan

 


Jammer dat je dat tot nu toe zo ervaren hebt, Arjan!

We gaan op dit moment uit van de orderbevestiging die op 29 december 2020 naar je gemaild is: dat komt nu inderdaad niet met elkaar overeen. Heb jij nog een bevestiging van het aanbod wat aan de deur gedaan is? Zo ja, dan zie ik deze graag tegemoet. Ik heb je een privébericht gestuurd waar je deze bevestiging naar toe mag mailen. Ik kijk dan wat ik voor je kan betekenen!


Hi Syrin,

Die heb ik en ook al een keer gemaild maar ja daar reageert ook niemand op. Ik zal hem je sturen.


Ik zou Hussel 200 met super wifi en Ziggo en ESPN en twee tv ontvangers en vast bellen krijgen en de eerste drie maanden 34,95 betalen daarna 95,00. 

Kpn medewerkers beloven terug te bellen gebeurt niet.

Arjan

Ja... dat snap ik dat ze niet terug bellen. Nieuwe klanten krijgen of korting, of SuperWiFi's. Niet beide. En al zouden nieuwe klanten korting krijgen, dan nog niet zoveel. 


Hi Syrin,

Die heb ik en ook al een keer gemaild maar ja daar reageert ook niemand op. Ik zal hem je sturen.


Heel fijn dat je het nogmaals doorgemaild hebt, ik heb het ontvangen en doorgestuurd naar onze administratie. Zodra ik vanuit hen een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik het je hier weten.


Jouw bestelling is helaas niet goed verwerkt, @Arjan Donderwinkel: excuses hiervoor. Onze administratie gaat het corrigeren door middel van een creditbedrag: de korting wordt nu in één keer verrekend met een factuur, in plaats van een maandelijkse korting. Dat creditbedrag zal uiterlijk op de tweede factuur verrekend zijn. De zenderpakketten zijn inmiddels al geactiveerd, dus dan komt het abonnement er alsnog uit te zien zoals afgesproken! :sweat_smile:


Hallo Shyrin,

Bedankt voor je bericht en je hulp.

Ik zie de verrekening te gemoed.

 

Arjan