Skip to main content
Beantwoord

Abonnement omzetten naar Hussel?

  • February 17, 2020
  • 15 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik wil graag een privebericht sturen naar Joran (ben de afgelopen jaren meerdere keren door hem heel goed geholpen) maar dat lukt helaas niet. Kan iemand mij helpen hoe dit op te lossen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Dennis Overbeek

@leotje & @Noordzee 

Het is niet de bedoeling om KPN medewerkers zo maar een bericht te sturen:

We respecteren jouw privacy
In verband met onze privacy regels worden berichten met daarin persoonlijke gegevens bewerkt of verwijderd. We adviseren om persoonlijke informatie zoals postcode en huisnummer, telefoonnummer of klantnummer alleen via een privébericht met ons te delen. Het is niet toegestaan persoonlijke informatie over personeel van KPN te delen of te plaatsen. Deze uitingen zullen wij zonder kennisgeving verwijderen. Stuur onze medewerkers alleen een privébericht als zij daar om vragen, overige berichten worden genegeerd.

 

BRON: huisregels Forum

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2020

Joran werkt niet meer voor KPN.

Maar andere moderators kunnen jou ook vast helpen. 


  • Auteur
  • Helper
  • February 17, 2020

Aha helder. Dan stuur ik een van de andere moderators een berichtje. Dank voor je reactie.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

@leotje & @Noordzee 

Het is niet de bedoeling om KPN medewerkers zo maar een bericht te sturen:

We respecteren jouw privacy
In verband met onze privacy regels worden berichten met daarin persoonlijke gegevens bewerkt of verwijderd. We adviseren om persoonlijke informatie zoals postcode en huisnummer, telefoonnummer of klantnummer alleen via een privébericht met ons te delen. Het is niet toegestaan persoonlijke informatie over personeel van KPN te delen of te plaatsen. Deze uitingen zullen wij zonder kennisgeving verwijderen. Stuur onze medewerkers alleen een privébericht als zij daar om vragen, overige berichten worden genegeerd.

 

BRON: huisregels Forum

 

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2020

Ik weet het Dennis, maar ik ben niet van plan om hier moderator te spelen. Dat gaan ze hem vast wel vertellen.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 17, 2020

@leotje 

Je kunt ook je vraag hier op het forum stellen 👍


  • Auteur
  • Helper
  • February 19, 2020

Vraag betreft omzetten van abonnement thuis. Mijn abbo (internet en tv) loopt af 1 mei en ik vroeg me af of ik deze dan kan omzetten naar een husselabonnement gezien de korting die wordt geboden. Is voor qua prijs (incl snelheidsverhoging  500/500 ipv 200/200) aantrekkelijk om dit om te zetten.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 19, 2020

U krijgt geen korting, dat is alleen voor nieuwe klanten. En dat bent u niet.

U heeft nu Internet en TV, betaald daarvoor € 62,50, is 100 mb internet, 2 tv ontvangers en opnemen. Mogenlijk heeft u ook telefonie, daar betaald u dan 1 euro voor.

Hussel:

100 mb = € 47,50 + TV € 10,- + 2de ontvanger € 5,- (opnemen is dan gratis) maakt € 62,50. Voor telefonie betaald u € 2,- bij Hussel.

Maar... indien u nu compleet bent, dan heeft u wellicht het gratis pluspakket. Indien u dat bij Hussel ook wilt, dan moet u daarvoor € 6,99 betalen. U krijgt dan wel weer € 5,- entertainmentkorting. Effectief € 1,99 meer betalen dus.

Wilt u 500 mb internet, dan moet u daarvoor € 7,50 meer betalen (verschil tussen € 47,50 en € 55,-).


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 20, 2020

Hallo @leotje Goed dat je je vraag hebt gesteld. Je abonnement laten omzetten kan uiteraard, maar let dus inderdaad wel op hetgeen Nick al aangeeft. Vanzelfsprekend kan ik je ook in contact brengen met een collega die alles eens rustig met je doorneemt, zodat je een goede keuze kunt maken. 


  • Auteur
  • Helper
  • February 20, 2020

Contact opnemen mag altijd maar vraag me af, gezien wat “Slimmerik” aangeeft, of het aantrekkelijk is om naar Hussel over te stappen. En als ik overstap ben ik, omdat ik nu compleet ben, dan ook de data verdubbelaar van mijn mobiele abonnement kwijt?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 20, 2020

Zolang u het mobiele abonnement niet verlengt naar Hussel blijft u de dubbele data houden. Overstappen met het thuis abonnement heeft daar geen gevolgen voor.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 21, 2020

Maar... indien u nu compleet bent, dan heeft u wellicht het gratis pluspakket. Indien u dat bij Hussel ook wilt, dan moet u daarvoor € 6,99 betalen. U krijgt dan wel weer € 5,- entertainmentkorting. Effectief € 1,99 meer betalen dus.

Hier nog een klein voetnoot aan toevoegen…

Het is mogenlijk bij Compleet om het gratis Pluspakket om te ruilen voor Fox Sports.

https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm

Als je dat gedaan hebt en je wilt bij Hussel ook Fox Sports, dan mag je daar bij Hussel wel € 12,99 voor betalen. Uiteraard krijg je dan die € 5,- entertainmentkorting ook. Maar blijft dan € 7,99 over in plaats van € 1,99.


  • Auteur
  • Helper
  • February 27, 2020

Kosten op dit moment per maand zijn: 92,47 euro

Dan heb ik: Tv, Internet (200/200), Ziggo sport totaal, pluspakket, opnemen gratis, 2 hd ontvangers, spotify premium, vast telefoonnummer, kpn veilig 2 apparaten). 

Denk niet dat ik met Hussel veel goedkoper uit ben.

Hallo @Bart_ ik ben nog niet gebeld.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 27, 2020

Ha @leotje Als je je KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer dan zorg ik er voor dat dit gebeurt!  (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Helper
  • February 27, 2020

Hoi @Bart_  gegevens zijn ingevuld.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 28, 2020

Yes. Dank, @leotje Ik zorg dat een collega contact opneemt. Hopelijk is er iets mogelijk: de collega zal in elk geval alle voor- en nadelen met je bespreken!