Skip to main content

Ik ben per abuis door KPN afgesloten. ik ben gisteren door een zeer onaangename medewerker afgesloten. Deze medewerker was zeer onsympathiek en absoluut ernstig klant onvriendelijk. mijn vraag werd totáál uit zijn verband gerukt en als klap op de vuurpijl heeft ze mijn account per direct afgesloten. daarna uren aan de telefoon met een zeer vriendelijke medewerker die haar best deed. maar kennelijk  moet ik 72 uur wachten op een bericht van een andere afdeling die weer contact opneemt met mij om te kijken naar een oplossing.  Ik dien sowieso een officiële klacht in en eis maatregelen tegen die vreselijk klantonvriendelijke medewerker. Waarom kan ik wel binnen 5 minuten afgesloten worden en duurt het minstens dagen om weer aangesloten te worden. Ik zal zeker een schadevergoeding gaan eisen die niet mild is. Wat een drama bedrijf. Wat een spijt heb ik dat ik ooit klant van KPN ben geworden. Altijd netjes betaald en regelmatig storingen meegemaakt van KPN en daar nooit over geklaagd.  Dit gaat zeker een staartje krijgen. Ook al moet ik een advocaat in de hand nemen.  

Vraag is    waarom kan er niet direct weer aangesloten worden?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi! Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je bent afgesloten door een collega. Je geeft aan dat jouw vraag uit zijn verband werd gerukt, wat heb je aan mijn collega gevraagd? Ik begrijp uit jouw verhaal dat je het abonnement bij KPN niet wilt opzeggen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel?We zoeken het graag verder voor je uit.


Beste mevrouw/mijnheer

Ik ga verhuizen en een medewerker    ook een hele aardige    had in de ochtend gemeten dat de snelheid zeer laag was om goed te kunnen internetten en tv te kijken. Ik wilde namelijk bij KPN blijven inclusief TV. Helaas ging dit om die reden niet en moest ik naar de aanbieder via glasvezel en  dat is Caiway. Maar ik heb al 23 jaar een e-mail adres van planet dus van KPN. Ik belde daarna dus opnieuw met de onvriendelijke medewerker en vroeg of dat ik mijn e-mail adres kon behouden als ik overstapte naar Caiway. Zij kon geen emailadres vinden van mij terwijl ik op mijn account 3 adressen heb staat die ik voor mij had staan. Zij bleef op een vervelende manier communiceren over dat ze niks kon doen   en uiteindelijk zag ze 1 emailadres staan en zei dat ik 7.50 euro per adres moest betalen    ik klaagde wel dat dit duur was maar ik wilde wel 2 adressen meenemen     toen zei ze dat ze al de 3 adressen had ingevoerd en het niet meer terug kon draaien en ik morgen maar moest bellen. Ik heb expliciet niet gezegd dat ik per direct mijn abonnement op wilde zeggen. Ik heb per slot van rekening tot 24 maart mijn abonnement betaald. Gezien het verloop van het gesprek en haar vervelende manier van communiceren sloot ik het gesprek af. Ik was eigenlijk een beetje klaar met haar. Ik ben altijd heel redelijk maar dit gesprek voelde echt niet goed.  Ik gelijk een klacht ingediend via mijn KPN en kort daarna waren zowel de telefoon als de internet verbinding verbroken. Ik wilde wel mijn emailadressen behouden maar zeker niet gelijk afsluiten. Ik hoop dat u het gesprek nog kan terugluisteren.  Daarna weer gebeld met een aardige mevrouw van KPN die probeerde het zo snel mogelijk weer te herstellen. Maar helaas    kennelijk kun je in 5 minuten afgesloten worden maar aansluiten duurt dagen. Ik zit midden in een verhuizing en heb allemaal bestellingen via internet uit staan en nu zit ik met een partij ellende. Ik heb mijn internet ook nu echt ernstig nodig. Graag zou ik per direct weer internet willen hebben.   Als het goed is is mijn profiel gekoppeld aan Mijn KPN. Ik hoop dat u mij kunt helpen.


Het zou me niets verbazen als u alleen opnieuw aangesloten kunt worden als u een nieuw jaarcontract afsluit...


Beste @Grove fout KPN, wat vreselijk dit. Mijn excuses hiervoor! Ik ga dit intern doorzetten en ik hou je op de hoogte. Normaliter betekent dit dat je een poos zonder diensten zit en dat willen we natuurlijk niet.. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!


Probleem wordt groter. Mijn partner wordt naar huis gestuurd ivm de corona crisis en moet thuis werken.  Helaas kan dit niet want..... 

Schade neemt toe. 


Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik heb eigenlijk alleen maar slecht nieuws.. Ik heb een klacht ingediend over de medewerker met wie je gesproken hebt. Daarnaast ga ik vragen of jij toch voor een noodpakket in aanmerking komt. Het opnieuw aansluiten kan alleen als er een nieuwe aanvraag gedaan wordt, maar volgens mij gaan jullie al vrij binnenkort verhuizen, kan dat kloppen? Je hebt op je nieuwe adres nog geen diensten? 


Probleem wordt groter. Mijn partner wordt naar huis gestuurd ivm de corona crisis en moet thuis werken.  Helaas kan dit niet want..... 

Schade neemt toe. 

Jeetje, wat een toestand. Is het mogelijk om de wifi van de buren te gebruiken?

Verder is een mobiel in te zetten als accesspoint voor wifi apparaten als een laptop.


Beste KPN   Wat een drama doordat een medewerker met een slecht humeur mij ernstig in de problemen brengt.  De bewoonster die in de huidige woning blijft heeft per 23 maart een nieuw abonnement bij KPN. Ik ga naar een nieuw adres waar kennelijk de snelheid van internet zo laag is dat het niet kan werken met oa de tv en programma's die ik online gebruik.  Dit komt kennelijk door oude koperen kabels. De mevrouw van KPN die ik het eerst sprak attendeerde mij daarop. Dit was een zeer klantvriendelijke medewerker. Dus ik moet over naar een provider die via het glasvezel  kan leveren   maar die aansluiting komt pas 28 maart.  En in die woning ben ik volop aan het verbouwen dus dat is geen optie. Voor deze verbouwing heb ik via internet allerlei bestellingen uitstaan en moet ik ook nog veel bestellingen doen waardoor de verbouwing nu stagneert. Dan nog de uren die ik aan de telefoon ben en via mijn telefoon dit soort berichten moet sturen. Dus ik zou graag voor het weekend een noodpakket ontvangen. Of dat de nieuwe aansluiting van de bewoonster die in huidige woning blijft wonen morgen geëffectueerd wordt.  Ik heb overigens nog niets gehoord van de afdeling die mij zou helpen met een tijdelijke aansluiting. Ik vraag mij ook af waarom ik wel in 5 minuten afgesloten kan worden maar aansluiten een eindeloos gebeuren is. Is dit een technisch verhaal? Of administratieve formaliteiten? Graag zou ik de geluidsopname van het gesprek waarin alles misging willen ontvangen voor de juridische stappen die ik ga nemen.  Ook zou ik willen vernemen welke stappen KPN richting deze medewerkster gaat nemen. Resumé   ik wil graag voor het weekend op een of andere manier weer op zijn minst internet willen hebben. Helaas is Wi-Fi via de buren geen optie.  Telefoon aansluiting is minder belangrijk. Streamen via telefoon is ook bijna geen optie omdat ik een beperkt aantal MBs heb.   Met vriendelijke groet Erwin 


Ik zal er niet omheen draaien, @Grove fout KPN . Helaas is het verzoek voor een noodpakket afgewezen. Die gaat dus niet komen. 

Wat de collega betreft is er een klacht ingediend. Uiteraard zal dit serieus opgepakt worden. Ik ga er van uit dat jij hier binnen een aantal werkdagen over benaderd wordt.

Ik verwoord het maar zoals het is, zodat er geen verkeerde verwachtingen gewekt worden. Uiteraard betreur ik de situatie. 

 


Overigens hartstikke fijn dat jullie zo attent en snel reageren.  Met vriendelijke groet Erwin 


En nu? Is het nu klaar? Waarom krijg ik geen noodpakket?  Ik snap dat jullie kennelijk ook afhankelijk zijn van andere afdelingen maar wat voor reden gaven zij op om een noodpakket af te wijzen?  Dus als ik het goed begrijp   doet KPN nu niets meer behoudens iets met die medewerker?


En nu? Is het nu klaar? Waarom krijg ik geen noodpakket?  Ik snap dat jullie kennelijk ook afhankelijk zijn van andere afdelingen maar wat voor reden gaven zij op om een noodpakket af te wijzen?  Dus als ik het goed begrijp   doet KPN nu niets meer behoudens iets met die medewerker?

Het noodpakket is er om een periode te overbruggen naar een aansluiting toe en dat gaat op jouw adres niet meer gebeuren. Ik weet niet dat dit wrang is en dat spijt mij zeer.

Wat de klacht betreft zal er door een collega contact gezocht worden. Hier zal jouw verhaal opgetekend worden en de collega zal dit terugkoppelen en het gesprek aangaan. Je kunt er van uitgaan dat er dan een serieus gesprek volgt. Hier zul jij geen terugkoppeling van krijgen in verband met privacy. Het zou kunnen dat die afdeling ook nog iets kan doen om deze periode te overbruggen maar dat kan ik NIET beloven.

 


Is dat dan binnen de 72 uur  gerekend vanaf het eerste contact van eergisteren? Dus voor morgen middag? Dat die afdeling contact met mij opneemt? 

Ik snap dat jij er niks aan kan doen maar ik zou toch Is dit echt ongelooflijk. Ik wil graag contact met een manager. Die kan mij bellen op het nummer wat in mijn profiel staat.  Dit is gewoon een pure minachting voor een klant die al minstens 35 jaar bij KPN zat en eigenlijk door omstandigheden naar een andere provider moest.  

Zeker dat men zonder enige reden een noodpakket weigert. Ik heb ook al de oplossing aangedragen dat ze de aanvraag van degene die in de woning blijft wonen naar morgen zetten. Dus dat zou nog een oplossing zijn dat ze dat een week naar voren trekken. 

Gezien de kwalijke rol die KPN speelt is zo'n prestatie het minimale wat men kan doen. 

Resumé   ik hoor graag wat van een verantwoordelijk manager. 


Hi Erwin, we hebben elkaar zojuist gesproken. Dankjewel voor je tijd.

Laat je me morgen weten of het noodpakket goed werkt? (Samen met @Erwin_ terecht eentje kunnen regelen) Stuur me ook alvast het nummer van de simkaart door via een privébericht of voeg het toe aan je profiel. Dan zorg ik ervoor dat je in ieder geval online bent de komende tijd. 


Zo, wat kan er veel veranderen in een uur tijd :) 

Nou ja je moet kennelijk de hoop nooit opgeven met KPN….


Ik ben in ieder geval heel erg blij dat er een tijdelijke oplossing gevonden is

Chapeau