Skip to main content
Hallo, helaas gaan wij ons abonnement alles In 1 opzeggen alleen deze mnd nog ,wij zijn het er niet mee eens dat wij strks geen Foxsports met 1,2,3 kunnen zien ja ze hebben Foxsports 1 gratis maar is schakelprogramma en ook niet iedere week je eigen cluppie zien je moet maar afwachten ,en wil je wel alles kijken ja dan kost het 12,99 per mnd met zenders waar wij toch niet naar kijken, dus word je dit weer opgedrongen.....en aan compleet pakket heb ik ook niets aan heb nog heerlijk ouderwets prepaid telefoontje! Waarom hebben ze dit gedaan voor veel mensen weer extra duurder ,waarom geen keuze in dit !!! Zoals het oude was en wil je meer dan neem je de duurdere! Wij zijn er klaar mee heel jammer waren jaren klant van KPN!!! Maar strks niet meer!!!
Wat bedoelt u met 1,2,3 want wij hebben ook een dusdanig abonnement dat we naar Fox sport kunnen kijken en naar Family 7 en mijn man heeft een prepaid kaart en ik een abonnement voor 16 euro , maar wat er precies gaat veranderen is mij niet duidelijk en ook niet gemeld.
Ja hoor is gemeld door KPN en wij hadden dus Alles in 1 met Foxsports abonnement en zenders 1,2,3 voor 9,99 per mnd dat gaat weg per sept en komt dus Foxsports compleet voor terug en kost dan 12,99 met meer zenders waar wij niets aan hebben!!!!!
Hallo @Magda 57, wat jammer om te lezen dat je op wilt zeggen! Je kunt niet via het forum opzeggen, maar wel op vele andere manieren zoals je ziet op onze website. Het gemakkelijkst is om even te bellen met 0800-0402.



Voor wat betreft Fox Sports vind ik het jammer om te lezen dat deze nieuwe situatie voor jou niet positief is. Ik ben hierin wel benieuwd hoe vaak jij je prepaid kaartje opwaardeert. Je krijgt bij ons, als je Compleet wordt, namelijk al een Sim Only abonnement vanaf 10 euro per maand. Hier kan je dan dus het gratis Fox Sports pakket bij krijgen als je deze als gratis zenderpakket kiest. In dat geval kan je misschien toch een hoop besparen!



@Wilsophie Ik heb uw gegevens erbij gehaald en zie dat u op dit moment inderdaad Fox Sports heeft. Fox Sports eredivisie bieden wij op dit moment niet meer aan, alleen het totaalpakket waar internationaal ook bij zit. Dit is al automatisch omgezet en per 5 september gaat u hier in plaats van 9,99, 12,99 per maand voor het betalen. In uw specifieke geval kunt u ervoor kiezen om Fox Sports het gratis zenderpakket (door Compleet) te maken en het Pluspakket (waar Family7 in zit) betaald aan te zetten. Dan blijft het qua kosten voor u helemaal gelijk. U kunt dit zelf wijzigen, bijvoorbeeld via MijnKPN. Ik kan het ook voor u in orde maken.
Hallo Marcia, dank voor je reactie ,nou prepaid heb ik alleen met vakantie dan doe ik 10 euro om ff met Fam te bellen of te sms, voor de rest gebruik ik hem niet, dus heeft compleet ook geen nut!! Maar waarom geen keuze,s voor ons soort mensen we zijn al op leeftijd mijn man is 72 en dan zit je hé zo jammer waarom niet gewoon de keuze tussen Foxsports 1,2,3,maak het voor ons betaalbaar en fijn je cluppie volgen iedere week!!!! en wil je meer dan neem je dat vind ik wel zo eerlijk !! Maar ja hè ! Dus ben druk zoekende nog ????
O wat aardig van u Marcia. Ik weet niet precies wat die 12,99 aan meerwaarde geeft. Krijg ik dan meer sportzenders? Mijn man kijkt graag Fox sport en wij kijken graag Fam. 7 en hij heeft een prepaid kaart omdat hij nooit belt ( hij is dementerend) en ik heb een abonnement bij KPN hoewel ik heel weinig bel vind ik internet ( whatsappen) in sommige situaties wel handig. Kortom dit is onze situatie en ik luister graag naar uw advies omdat ik niet alles heel goed begrijp. Ik vind het fijn dat u even mijn situatie heeft nagekeken, met excuus aan Magda want ik breek zomaar in in haar topicje. Ik wacht uw advies af, wij zijn oudere mensen en kiezen voor kijk en luisterplezier omdat we veel aan huis gebonden zijn. Dank voor uw aandacht.
Hallo Magda, dan is het inderdaad niet verstandig om een mobiel abonnement te nemen. Ik begrijp dan heel goed dat jullie om je heen kijken om te zien of er iets anders is wat beter bij jullie past. Zoals gezegd: bel gerust met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag verder.



@Wilsophie geen probleem, het gaat feitelijk om dezelfde vraag. U krijgt nu zowel Fox Sports eredivisie als ook Fox Sports international, dus de buitenlandse clubs. Dit zijn geen aparte abonnementen meer, maar samengevoegd tot één abonnement. Op dit moment betaalt u er nog 9,99 euro per maand voor, maar dit verandert per 5 september automatisch naar 12,99 euro per maand.



Doordat u een mobiel abonnement bij ons hebt, en dus in aanmerking komt voor de KPN Compleet voordelen, heeft u op dit moment het Pluspakket gratis. Het lijkt mij een goed idee om dit te wisselen naar Fox Sports. En ik zet dan de betaalde Fox Sports uit en vervang dit door het Pluspakket. Zo verandert er voor u uiteindelijk niets in de kosten. Dit is alleen een administratieve wijziging. Kiest u ervoor om niets te doen, wordt uw factuur dus per begin september 3 euro per maand hoger.
Dank voor alle reactie dus voor Wilsophie is het voordelig dus het word voor ons niet makkelijker gemaakt ! Wat is wijsheid en welke neem je die voor ons meerwaarde heeft! Hopelijk kom ik eruit! Nogmaals dank!
Dat is duidelijk Marcia. Zoudt u dat willen regelen? Ik houd me bij uw advies. Ik heb dan een pluspakket en er verandert niets aan de kosten.

@ Marcia wens ik succes bij haar keuze.

Dank voor uw moeite.
Geen probleem! In het geval van Wilsophie zal het inderdaad niet uitmaken, voor jullie werkt het niet voordelig. Zoveel mensen, zoveel wensen! Ik ga er vanuit dat je er zeker uitkomt. Mocht je nog vragen hebben, denk ik graag mee!
Dank jullie wel misschien zijn er nog mensen die hierop kijken nog lezen die voor ons suggesties hebben ,hoor graag! Dank!
Krijg ik nog een bevestiging Marcia?
Jazeker. Bij dezen heb ik het voor u aangevraagd. Binnen 24 uur wordt het verwerkt en u ziet het dan ook binnen 24 uur terug in uw tv-ontvanger en in MijnKPN.
Er is iets niet goed gegaan, we missen nogal wat zenders en kunnen Fam. 7 helemaal niet vinden. En dit was dus niet de bedoeling. Ik heb al bevestigingen gekregen van KPN vanwege de aanvraag voor verandering, maar hier zijn we niet blij mee. Kan het teruggedraaid worden Marcia. Of beter afgesteld worden?
Het kan maximaal 24 uur duren voordat het verwerkt is. Het zou dus sowieso in de loop van vandaag weer allemaal zichtbaar moeten zijn. Wilt u het me laten weten als dat niet zo is?
Ja graag. Ik kreeg via de chat ook een belofte zie hier: Wat ik ga doen (want het zou wel zodanig verwerkt moeten zijn dat je dit te zien krijgt) is de verbinding kort opnieuw inladen, zodat die zender zal gaan terugkomen. Dit duurt maximaal een half uur, maar daarna zullen zowel Family7 als Fox Sports beschikbaar moeten zijn.
Hallo Marcia. We zijn meer dan een uur verder, ik denk wel 4 uur verder, maar hebben nog steeds geen Fam. 7 op kanaal 78, daar zit nu een Franse zender. Overigens hadden we wel Fox sport. Ik kan me nog herinneren dat toen ik een mobiel abonnement bij het pakket nam dat ik dan Fam. 7 gratis had als ik het goed heb begrepen, maar ik begrijp weinig van al die "pakketten".
Dit is erg vreemd! Ik heb nu van afstand de software opnieuw laten inladen op de ontvanger. Excuses als u hier hinder van heeft ondervonden. Wilt u me laten weten of u Family7 nu wel ziet? Anders gaat er echt iets mis en moet ik dit intern verder uit laten zoeken.
Hij is nu al voor de derde keer aan het "laden" . Er komt een blauw scherm met : "welkom terug bij interactieve tv en daaronder staat "opstarten" ( nu 26 😵 en daaronder staat "software downloaden"met 2 balken die groen worden. Als dat klaar is dan gaat hij opstarten en dan krijg ik heel kort zender Ned. 1 waar we naar aan het kijken waren ( sport) en dan na een aantal seconden begint het proces opnieuw en dat is nu dus voor de 3e keer en is nu op 29 %. Dat we even geen tv kunnen kijken is niet erg hoor, als het maar in orde komt.
Ik zag nu ook bij "berichten" die wijziging waar we het eerder over hadden in dit topic, dat had ik dus nooit gelezen. We hebben nu Fam. 7 op zender 78 , dus dat is goed gekomen. Wat we nu niet zien is dat rode lampje op de display van het zwarte HDMI kastje, maar misschien komt dat weer terug. Ik denk dat het zo opgelost is. Dank u wel voor de moeite.
Is "NJAM!" een nieuwe zender op 39? Het rode lampje brandt weer.
Is "NJAM!" een nieuwe zender op 39? Het rode lampje brandt weer.

Dat klopt helemaal! Het is een nieuwe kookzender naast 24Kitchen, ik moet eerlijk bekennen dat ik het een erg leuke zender vind met zeer afwisselende koks. Ik begrijp nu goed dat alles weer naar behoren werkt? Eindelijk maar toch. Ik wens u een fijne avond verder!
Hoi @Magda 57



Ik zie je niet graag gaan bij KPN, maar...



Bij T-mobile Thuis krijg je Fox Sports 1 in het basispakket en kun je 2 en 3 er bij nemen

voor € 7,50 extra.



Bij Online.nl zitten Fox Sports 1, 2 en 3 in het basispakket.



Tele2 heeft geen zenders van Fox Sports.



En wat de kabel betreft is het de vraag welke actief is in jouw regio. Ziggo, Caiway, Delta, CAI Harderwijk, Cogas, SKV, ... Één van deze is in uw woonplaats beschikbaar. Ziggo is voor Fox Sports peperduur.
Dankjewel PeterG, voor je reactie,ja ik heb deze ook nagekeken maar Online.nl zijn de reviews niet zo best veel storingen dus die valt af en ik had ook you phone bekeken die heeft ook Foxsports eredivisie voor 7,50 en T,mobile moet nog ff naar kijken welke dus het beste is! Maar vind wel jammer dat KPN hier niet in meegaat dus gewoon Foxsports Eredivisie voor de 7,50 wat het ooit was ! We zijn al jaren klant maar er word niet mee gedacht met Klanten zoals wij die dus geen mobiel abonnement hebben nemen en.d!
Dan zou ik voor T-mobile gaan. Die is zeer stabiel en goede tv aanbod.

Heb 2 kennissen die dit hebben en is net zo stabiel als KPN in mijn ervaring.

En als je € 7,50 bijbetaalt het je dus ook Fox Sports 2 (151) en 3 (152) erbij. FS 1 (150) zit bij hen ook in het basispakket.

https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/premium/fox-sports

https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht/

Dan betaal je bij T-mobile dus hetzelfde voor FS eredivisie als tot februari bij KPN!



En inderdaad. Over Online zijn op dit forum ook diverse klachten over stabiliteit te vinden.



En YouFone.... hmm 🤔
Vriendelijk dank Peter voor al je moeite voor een goede en stabiele provider te vinden met Foxsports eredivisie ! Dus word het voor ons T.Mobile die dus als beste uit de bus komt !!Ga me daar dus oprichten! Nogmaals Dankjewel ! Groetjes Magda.