Skip to main content
Hallo, helaas gaan wij ons abonnement alles In 1 opzeggen alleen deze mnd nog ,wij zijn het er niet mee eens dat wij strks geen Foxsports met 1,2,3 kunnen zien ja ze hebben Foxsports 1 gratis maar is schakelprogramma en ook niet iedere week je eigen cluppie zien je moet maar afwachten ,en wil je wel alles kijken ja dan kost het 12,99 per mnd met zenders waar wij toch niet naar kijken, dus word je dit weer opgedrongen.....en aan compleet pakket heb ik ook niets aan heb nog heerlijk ouderwets prepaid telefoontje! Waarom hebben ze dit gedaan voor veel mensen weer extra duurder ,waarom geen keuze in dit !!! Zoals het oude was en wil je meer dan neem je de duurdere! Wij zijn er klaar mee heel jammer waren jaren klant van KPN!!! Maar strks niet meer!!!
@Magda 57

Graag gedaan, Magda. Veel plezier van en met de voetbalcompetities!

Ook leuk als je van sport houdt: ze hebben Eurosport 1 en 2 in basis.



(bij kpn kunnen we dan wel aan het seizoenseinde alle wedstrijden zien. Dan zijn er vaak zoveel wedstrijden tegelijk dat Fox Sports ook kanaal 4 en 5 inzet voor eredivisie. Dat was tot nu steeds zeker de laatste 2 speelronden.)



Zelf kijk ik graag ook naar tennis en geniet dus nu ook van FS 5, het tenniskanaal! 😄



En de beste provider.... pssst dat is voor mij natuurlijk kpn, hè 😉 (maar niet voor iedereen. Prijs/kwaliteit/bestedingsruimte)
Dankjewel Peter gaat hopelijk lukken qua overstap datum! Ja dat begrijp ik wel maar ja verandering is niet voor ieder mens verbetering toch!!! Wel jammer eigenlijk maar ik moet toch naar onszelf kijken ! Groetjes en tot ziens! Magda.