Skip to main content

Ik had vroeger Internet van Telfort, tegenwoordig is dat overgenomen van KPN. Ik wil heel graag achterhalen wat de specificaties zijn van mijn huidige Internet aansluiting, maar verder dan dat ik een TFT abonnement heb kom ik niet. Echter wil ik graag weten welke upload en download snelheid hieraan verbonden is.

Hoi @Goossens90. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je uitzoeken welke internetsnelheid er bij jouw abonnement hoort. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je!


Beste @Vikash dankjewel voor de snelle reactie. Ik heb de gevraagde informatie toegevoegd in mijn profiel.


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Bij jouw huidige internet aansluiting hoort een (bekabelde) downloadsnelheid van 50 Mbit/s en een uploadsnelheid van 5Mbit/s. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag!


@Vikash Dankjewel voor het uitzoeken! Helder zo wat mij betreft! Het zou in de toekomst wel fijn zijn wanneer ik dit in de mijn KPN omgeving zelf kan vinden (althans dat is mij nu niet gelukt).

 

Fijn weekend!