Skip to main content

Per 8 mei ga ik verhuizen en dan wil ik graag mijn KPN pakket stopzetten. Ik ga tijdelijk bij mijn ouders wonen en over een half jaar ga ik samenwonen. Moet ik mijn KPN stopzetten of kan ik laten weten aan KPN wanneer het zover is als wij gaan samenwonen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Tijdenlijk stopzetten kan niet. Dus u zult gewoon moeten opzeggen.


En voor dat opzeggen geldt een opzegtermijn van één maand. Mits jouw Einde contractdatum Al gepasseerd is. 
 

Verhuizen op zich is geen voorwaarde waardoor je je contact kan laten stoppen, in principe zit je vast aan een jaarcontract.. Het verhuizen naar een adres waar al een andere provider levert is een situatie waar we geen vast proces voor hebben. 

Is er geen KPN mogelijk op je nieuwe adres (kan je controleren via Fourstack), dan kan het sowieso opgezegd worden op de reguliere manier (1 maand opzegtermijn). Dan is een kopie van je inschrijving op het nieuwe adres voldoende. 


Welkom op het forum @Steenbergen90!

Ik zie dat @Nick83 en @Noordzee al hebben uitgelegd dat tijdelijk stopzetten niet lukt, en wat vervolgens de voorwaarden en mogelijkheden zijn. Hier wil ik graag nog aan toevoegen dat het nog weer anders werkt als je ouders óók KPN hebben. Het is immers niet mogelijk om op 1 adres 2 aansluitingen te realiseren, dus hiervoor geldt de regel dat 1 van de abonnementen opgezegd kan worden, ook al loopt er nog een contract. Het opzeggen van een contract is niet mogelijk via het Forum, dit kan via 0800-0402, waar tussen 08:00 en 22:00 een speciale afdeling aanwezig is die over alle opzeggingen gaat :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is :slight_smile: Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!